|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Undrar om allt står rätt till har ja. > Länk | |
|
Nu så! Länk |
|
|
Den försvinner sannolikt under helgen om det inte är fejk av något slag, typ ngn som fyller år. Flåklypa |
|
|
Hmmm, ja men varför inte då ta emot samtal fast dygnet runt?:) Billigt som bara den. Men iof i Tyskland ligger motsvarande på ca 15K euro. Nån som kanske vill snabbt bli av med bilen, om det inte är ett skämt eller fejk förståss. |
|
|
Så var den borta. Flåklypa |
|
| Lär nog komma ut i annons snart igen:) | |
|
En jag känner köpte den. Som sagt snart på annons igen. |
|
| Varför var den så billig då? | |
Amethyst |
Vad kostade den? BOOM BOOM BASS |
|
129 tror jag Mvh Jojje |
|
| Bilen hade rullat nästan 20000 mil, hade småblesyrer enligt säljaren. Han var väldigt rak i beskrivningen annars, synd att man inte hade alla pengar tillgängliga direkt bara:( | |
| Tycker 20.000mil börjar vara helt normalt för en 7år gammal bil. | |
| Bilen ser faktiskt väldigt vettig ut. Saknade en del utrustnig bara. går klockrent känns precis som en annan M5a på halva de miltalet. | |
|
Bilen går klockrent inga missljud eller liknande, där finns 2 bulor på bilen samt ett stenskott på huven som man har varir och pillat med vattenslip på. ska fixa det så snart som möjligt. lite skavningar på förarstolen. bilen saknar navigation, taklucka, backsensorer annars så har den det mesta. för övrigt till salu..........lägg på 20´ så är den kanske din..... hahahahaha |
|
735 |
Här är en till desperat lr så är det svensexa igen ;-)) Länk |
|
Har försökt nå denna person hela eftermiddagen. Pengarna bränner i fickan;) |
|
735 |
sallepwr: Kan förstå det ;-).. verkar utan tvekan lockande. +ej nyimport - kanske ett stort sådant att killen servat den själv... |
| Det är nog snarare listpris 232 k han menar....... | |
|
Ivar: Testa själv att knappa in bilens data på www.bilpriser.se och du lär hamna ungefär där han har satt sitt pris. ___ //Ulf |
|
|
om utvecklingen fortsätter så här blir jag nästan tvungen:) att köpa en M5a igen... Min ex: Länk |
|
jimmy/bmw |
Snart åker varje fjårtis å pizzabagare ragger runt i en m5 e39 om prisutvecklingen fortsäter så här ju :( synd på en så fin bil |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.