|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Tack för hjälpen! Vad har du för försäkringsbolag? Låter ju som ett bra sådant! | |
|
Ja, du...det var nog nån som fick lite hjärnsläpp där:-) IF har jag båda mina bilar försäkrade hos - bilen stod i garaget och var avställd när det hände. Jag kunde alltså inte åka och visa upp den mitt i vintern. Istället kom det hem en skadereglerare o kollade, han trodde inte att det skulle gå att få ut nåt på skadan, så jag lät det bara vara så länge. Några veckor senare ringer det en dam från IF och ber mig åka till bilsadelmakaren här i Göteborg när jag tar ut bilen i juni, för montering av ny sufflett:-) Det jag betalade var självrisken... Skulle nog tro att det var en engångsföreteelse - inte ens sadelmakarn hade hört nåt liknande. /Magnus Min pärla: Länk |
|
| You lucky basterd! :-) | |
|
He he.... /Magnus Min pärla: Länk |
|
| Vad tror du om att sätta tillbaka orginalluftburken? | |
|
Det tycker jag låter som en bra idé! Mig veterligt har då ingen "vanlig" bil gått bättre med öppet filter - låter mer än det går, kanske man skulle kunna säga. NFS ligger väl där nere i Skåne - de har bra rykte här på forumet. Gör en sökning på "Need for Speed" och du har läsning en stund. Förklara dina problem för dem och be dem kolla över den - sånt e ju lite svårt att pilla med själv. Det kan nog vara värt några kronor! Saxat ur Teknikens värld 26/10 1989: Bränsleförbrukning: 320 325 50 km/h 0,70 5:an 0,69 5:an 70 km/h 0,76 0,63 0,77 0,68 90 km/h 0,85 0,74 0,89 0,79 110 km/h 0,98 0,89 1,04 0,93 Stad 1,30 1,25 Det var visst så att 320:n drog lite mindre, ändå...utom i stan. Accelereration 320 325 0-100 10,6 8,3 90-110 6,1 4,6 0-400 m 17,43 16,09 320:n är ju klart tröttare:-))) /Magnus Min pärla: Länk |
|
|
Hoppsan den uppställningen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig - du kanske kan läsa ändå...? /Magnus Min pärla: Länk |
|
| Jo då jag kan läsa det! Just det hade helt glömt Need for Speed, sak kontakta dem. Tac för all info så länge! Berättar vad som görs med bilen för att få ner förbrukningen! JÄVLA bensinpris! 11,32! Fruktansvärt! | |
| Idag har jag kört nercabbat för första gången med min bil! Vilken HÄRLIG upplevelse! Ler fortfarande efter den åkturen! :-) | |
|
Var åxå ute med taket nere idag - det är så gött!!!! /Magnus Min pärla: Länk |
|
| Det gör faktiskt en hel del att ta ner taket. Roligt att folk tittat på bilen med! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.