|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjeena !!! Tänkte fråga om de e nån mer än jag som har beställt kolfiberdelar av Stylabilen.. gjorde beställningen för ca7 veckor sen nu .. sjukt att man får vänta så länge.. någon som fått leverans av kolfiberdelarna och e nöjd?? ha de gott \Mikael | |
|
Det var väl ett gruppköp? Om jag inte läste fel i någon annons så var sista beställningsdag 16 mars. Om så är fallet kanske inte delarna blev beställda för mer än en vecka sedan, även om du beställde för 7 veckor sedan. |
|
| de vet jag inte redigt för dom sa att de skulle ta ca 4 veckor. så man är ju lite besviken .. men de är väll för man vill ha de så fort som möjligt | |
|
Vi beklagar den långa leveranstiden. Delarna finns i Stockholm, väntar på förtullning och borde komma till oss i början på nästa vecka. Vi ber så mycket om ursäkt för att Ni väntat så länge Mvh www.stylabilen.se |
|
|
ta det lugnt... sitter också å väntar på grejjer därifrån. det var ett gruppköp med sista beställningsdag 6 mars. vet inte hur lång tid det kan ta men dom brukar ha riktigt bra service så dom leverera nog så fort dom kan. den som väntar på nå gott.... Mvh |
|
| Den som vänter...... Arrrgh vad jag hatar det ordsrpåket =), har väntat på min cab module i en månad nu =(, dock inte frn stylabilen men ialf. Väntan är förjävlig brrrr | |
|
Jag sitter i samma båt :( Väntar på massor av delar till min bil från Grupköpet. Ha en trevlig helg :) www.stylabilen.se |
|
|
Det mesta har kommit idag. Vi skickar ut varorna i den ordningen som beställningarna har kommit in. Tack till alla som beställt och jag ber om ursäkt för den långa väntan Mvh www.stylabilen.se |
|
| yees fan va gott .. nu hoppas man att man var en utav de första bara :).. | |
|
TJOHOO.... hoppas man inte va allt för sen me beställningen. Mvh |
|
|
Hoppas någon har fått sina delar :) Och att vi inte har skickat alltför många till fel personer Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Nopp inget här än. Lådan är tom :) 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Yees dom ligger på påsten f*n att man kommer hem så sent och de e stängt så man inte kan ta ut de.. atttaaans .. men gott de kom så fort när ni väl fick hem de | |
|
har tyvärr inte dykt upp nånting här heller. Mvh |
|
|
Lackade delar tog lite längre tid, jag är ledsen... www.stylabilen.se |
|
|
Gott nu har man hämntat ut delarna .. de var väldigt snygga .. gott söndagen räddad.. lite synd att växelspaken sitter lite löst bara.. har inte provat de andra.. ha de gott \ Mikael |
|
pg_ice |
"Lackade delar tog lite längre tid, jag är ledsen" låter som taskig planering? |
|
pg_ice "låter som taskig planering?" Vad menar du? www.stylabilen.se |
|
pg_ice |
nej men alltså ni håller ju på och skyller ifrån dig hela tiden och ni skyller även på andra bara för att grejorna inte kommer,(rätta mig om jag har fel) det kan man kanske göra ett tag när man har företag men det funkar inte i längden. det var det jag menade med taskig planering. du/ni verkar inte ha koll på hur lång tid det tar att få hem grejorna och även hur lång tid det tar att fixa dom innan leverans. jag vet själv hur surt det är med företag som inte håller sina löften sen finns det inget värre när dom börjar beklaga sig och skylla på fn och hans moster bara för att grejorna inte har kommit. det är ju ändå företaget som har "huvud" ansvaret för att kunderna blir nöjda. |
|
Jo, så kan man också se på saken. Grejen är att vi är rätt beroende av våra leverantörer, skickar dom inte varorna kan vi inte heller leverera något till kunderna. Har man mellan 40-50 leverantörer så finns chansen att allt inte fungerar som det skall. Du har säkert rätt att vi inte borde skylla på andra, men varje gång saker har försenats har vi försökt lösa det genom att sälja delarna billigare (vet inte om många företag erbjuder det, men..) Du säger att det inte finns något värre än när ett företag beklagar sig. Har Du någon annan lösning på det? Du måste väl inse att det är inte därför vi har startat det här företaget, att kunder skall vara missnöjda och att vi skall försöka försvara oss på forum samtidigt som man förlorar kunder på dessa diskussioner. Har det blivit fel är jag alltd öppen för en dialog, jag har själv väntat på varor som blivit försenade, jag vet hur stressigt/iriterande det är. Slutligen...Ifall en leverantörer säger att: "Det tar 2 veckor att få hem spoilern" och det har gått över 2 månader så kan Du förstå att vi inte heller är nöjda med servicen med just den, den och den leverantören. www.stylabilen.se |
|
|
Jag glömde säga en rätt viktig sak: Vi har säkert gjort MÅNGA fel under våra 2 år som stylingfirma, paket som skickats till fel kund, paket som skickats 2 gånger till samma kund, delar som blivit försenade etc etc. Det är tack vare trådar som dessa där vårt företag kritiseras som vi kan bli bättre, så jag tackar Dig för att du påpekar våra fel, för att på så sätt minimera dessa i framtiden. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.