|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Delar är ungefär 150k. | |
|
Jag gissade på 100k, exklusive jobb och en grundspis att utgå ifrån. Ser fram emot att få se film när motorn sitter i bilen och lite 0 till 200 tider. Vore skoj om du kunde hänga av lite hojåkare samtidigt! E |
|
|
Vi har givit offert på en likadan motor till en kund. Den kostar 200k bromsad och klar. Motorcyklar över 100km/h ska inte ha en susning... |
|
|
Hej Andreas och grattis till fina siffror. Vill passa på och fråga varför jag är avstängd från erat forum,kan väl ändå inte vara för att jag skojade ang vridet och min gamla muttermaskin. Mvh Magnus |
|
|
Är du? Jag har inte bannat dig, men det är fler som kan det. Jag kollar upp det! Mvh |
|
|
går det å hitta en F1 motor m10? ..(garett) :) |
|
| Hehe nä det är nog inte möjligt | |
|
mr-x, det måste finnas avställd äldre 10:or ja, dagens v8or blire nog jäklit svårt att få händerna på.. Alla imperium startar i sandlådan! |
|
|
JA DU MENAR .. 1,5 blocket. .!! trodde du menade komplett F1 motor ..:) |
|
|
Jag tror han menar v10:orna som förbjöds till denna säsong. Går säkert att få tag på, men jag gissar på att det är billigare att köpa en ny ferrari f50 eller liknande. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
exakt dredd. det är jag dock inte alls så säker på, f50 ligger på 3-5 milj. Kan tenka mig de tidiga 10:orna från bmw ligger runt miljonen, med tanke på vad de kostade nya. Dock har dom nog hyffsat aggresivt körda och därefter skick.. Jag återkommer om något finnes. mvh Alla imperium startar i sandlådan! |
|
|
Spela in samtalet när du försöker köpa och pruta ner en F1 maskin pga att den är hårt körd, inte inkörd m.m. Om ett skratt förlänger livet skulle jag leva i 200 år om jag hörde den dialogen som förmodligen skulle bli en monolog. Den här tråden rockar!! Flåklypa |
|
|
Grattis till fin effekt !!! 950nm, måste bli jobbigt å behöva växla ner hela tiden... ;) Storebror Kilander |
|
|
flåklypa, du har nog rätt i att de kan bli ett rett humoristiskt samtal. men tror inte dom kan ta mer en miljonen. för i så fall kan ja lika gärna fixa ritningarna och låta fräsa ut skitet! .. ska kolla upp de iaf. _/stålmannen Alla imperium startar i sandlådan! |
|
|
... eller bara lägga 1000 000 på en bmw 12:a så kan man nog komma upp i över 2khk.. (!) Alla imperium startar i sandlådan! |
|
| undrar hur lyftrafterna ser ut vid 350km/h på E30'an :-) | |
|
Inga som helst problem:) Helge har kört över 300km/h många gånger. |
|
|
va ute å skotta lite snö i dag... med plastskyffeln..:( enligt mig så är det vinter än.. det e fan inte ens vår....blääääääääääääää |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.