|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är ju fritt för alla att tycka vad de vill om olika stylingpaket eller inte. Jag tycker tds:en e riktigt grym o snygg på sitt sätt. Dessutom så kan jag rekomendera er att handla från Carfashion oavsett vad Johan skriver här. De är fortfarande bra att ha att göra med. |
|
|
Hej, jag såg också BMW:n i Bilsport. Det som jag reagerade på var avståndet mellan grillplåten och huven. Men det där med styling är en smakfråga. Jag föredrar utan styling. Men Johan, vad spelar det för roll om ni har Lotus eller någon annan sorts bil? Din Lotus, är det en Elite från 70-talet? Björn Markholm |
|
|
Hej alla glada Bmw älskare. detta var en het diskussion som man ej bör ta del av men eftersom jag är ägare av den omtalade Bmw:n så gör jag ett kort inlägg. Styling är en smakfråga, självklart kan inte alla tycka likadant. Men alla har rätt till en åsikt oavsett den är possitiv eller negativ! Det är alltid kul med kritik. Visst skäms jag över hur den ser ut fram på bilden, bucklig och slapp men det har sin orsak, tro mig. MVH Andreas Carfashion Lycklig ägare till en Bucklig Bmw |
|
|
Bra sagt !!! diesel power är oxå fett !!! Mvh/ Daniel |
|
|
Bra skrivet Andreas, du räddade CarFashions heder med ditt inlägg. Försök hålla Johan borta från forumet i fortsättningen. Snart ska 19"-arna på :) www.malte-racing.com |
|
|
Måste även jag ta lite del i diskussionen. Tyckte inte bilen såg specielt bra ut i Bilsport. Men jag mötte Sunken ett par veckor tidigare. Och jag lovar bilen ser klart bättre ut utan tidning. Föresten Sunken, jag har sålt skinnstolarna. Vad kan vi göra för pris på ett Hamann stag??? Maila om du har nått bra pris. Har inte så mkt pengar, blev lite väl sugen på Angeleys. MVH John Hugoson Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
mackan 325 |
jag tycker att det "raka" och fina nätet i grillen var höjden av förolämpningen ge gärnet!! |
|
Hej. Det kanske finns en anledning att Johan reagerade kraftigt. Kritiken var väl lite väl hård. Man behöver ju inte "spy galla" över en bil på det sättet som Soton gjorde. Man bör även tänka på att detta är en utställningsbil, som MÅSTE märkas. Man kan nog inte ställa ut en "original" bil... All heder åt killarna på Carfashion, de gör ett mkt bra jobb. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
netsix |
Tycker inte det spelar någon roll om kritiken var för hård utan man måste som företagare kunna bemöta den kritiken på ett sakligt och välformulerat sätt. Särskilt när man vänder sig till ett stort antal eventuella kunder som läser på detta forum. Dom gör säkert ett bra jobb men man kan kasta ur sig vad som helst för den skull, särskilt inte att BMW skulle vara en simpel bil ( ve & fasa ). /netsix |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.