AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.221

BMW 325 tds i bilsport

Sida 1 av 2
Soton
Har ni sett BMWn i senaste Bilsport?
Något groteskare har jag aldrig sett!
Vad har lillpojken gjort med njurarna?
Och nedre bakspoilern? För att inte tala om gallret i frontspoilern, sämre passform har jag inte skådat.
BMW borde ta tag i folk som vanvårdar vårat märke så grovt..

Livet består av BMW o hockey alena...
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Tycker den såg förjävlig ut ja...
Njurarna va värst...
Men smaken är ju som baken säger vissa...

Rak 6a åt folket...

//Cosmos
E28 Registret # 160
o/_______\o
Oo=00=oO
[]=****=[]
Dock gillade jag backspeglarna måste jag säga.

www.malte-racing.com
An
282
Andy
325ix Touring -07
328i Sedan M-optik -96
Håller med Soton fullständigt!

Muhammed
va säger ni, den var ju grym

Muhammed
"johan"
Njurna kommer från en E46 har inte gjort ett jävla skit med njurna, passformen på fronten är som orginal=som gjutet,vad är det för fel med bakspoilen?? att den inte är värdens snyggaste behöver väl inte alla hålla med om men jag tror inte du hittar någon som har bättre passform än Seidl-Tuning produkter,gallret var lite buckligt på fotot beroende på att jag körde på ett djur på väg hem från kinnekulle där vi fick 2pris i bästa BMW.

Nått mer du vill veta soton??
men vad gör det vad folk tycker igentligen då vi har varsin Lotus hemma som jag anser är mer roligare än en simpel BMW
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Gillade inte spoilerpaketet och vingen men fälgarna var fina!
Audi var däremot juste stylad.

/Kristian
netsix
"johan"

Sålde inte ni stylinggrejer till "simpla" BMW:s.

Lotus.....hhhrrrmmm

/netsix
Helt seriöst "Johan", vilket fruktansvärt undermåligt inlägg du lyckats prestera. För det första kan du ju inte bli sne för att nån inte gillar ovan nämnda BMW då smaken är sån att alla inte gillar samma saker. Sen så tror jag inte att CarFashion får fler kunder om du spyr galla över folk som inte gillar CarFashions showbil och att du sen har mage att säga att BMW är en simpel bil gör med ens att jag då inte tänker handla nåt av er, det är nåt som är säkert!

www.malte-racing.com
"johan"
Nej jag spyr inte galla över nått men jag tycker att det man inte vet till 100% ska man inte utala sig om tex passform, vi har flera produkter som jag med flera inte tycker är så snygga eller passar så bra på vissa bilar,det finns otroligt mycket styling till BMW både det som är billigt och dyrt,
Jag personligen har andra bilmärken jag tycker är betydligt bättre i mina ögon än en BMW men efter som jag säljer styling till nästan alla märken och om någon kille ringer och frågar efter styling till sin BMW visst hjälper jag killen att få han att köpa bra produkter till just hans BMW,men för de behöver inte jag tycka att BMW är någon bra bil eller hur men om kunden är nöjd så är jag nöjd,oavsett om jag gillar bilen eller inte.
Men att lufta dina personliga åsikter avseende BMW, på detta forum, när man sitter i en sån position som du gör är rent korkat!
Jag har köpt fälgar av er och kontaktat er avseende backspeglar men ditt inlägg gör att jag nu hellre vänder mig nån annanstans med mina inköp. Du bör nog lära dig att hålla inne med dina åsikter om du vill ha några kunder kvar.

www.malte-racing.com
Soton
"johan":
Några andra kunder än blöjraggare som doftar lim lär du inte få. Och din attityd...

Livet består av BMW o hockey alena...
Jag har aldrig handlat från carfashion, men om jag skulle köpa grejer till min bil så skulle jag inte tveka att ringa dom, eftersom att jag hört så mycket gott om dom på den här sidan och att det inte brukar vara strul med dom. Sen så bryr det inte mig om dom tycker att en 325 diesel är en simpel BMW eller om dom älskar Audi eller nåt sånt huvudsaken är ju att jag får det jag vill ha.Sen så tror jag inte att Johan skulle säga simpel BMW om det tex var en e46 M3 som dom åkte i,Jag tycker ni var lite väl hårda mot killen, för att säga att en Lotus är skojigare är väl inte att spy galla.
Skulle efter att ha läst Johans inlägg aldrig handla minsta skruv om jag vet att det gynnar honom på nåt sätt, större knallkork har jag då inte stött på här på forumet tidigare.

www.malte-racing.com
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
audin var snygg men kunde satt lite snyggare slut blås !!
men det är kul att man håller på diesel bmw oxå !!
ke
342
kentsamuel
M3 E30
M3 E46
M535 E28
528i E28
318i E21
2800 CS E9
320d F31
530dM F10
Jag trodde det var Andreas som hade tds:en?
Det är nog Andreas som äger BMW:n men det var ju Johan som gick i taket när Soton kommenterade den.

www.malte-racing.com
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Reagerade också på den misshandlade Bmw:n. Synd tycker jag alltså, ägaren tycker förmodligen annorlunda.

Men vad bryr ni er om det, inte ett skit förmodligen....

Idag åkte mina sommarfälgar på! (ännu mindre intressant, eller hur)

Mvh
Anders S.
Th
7
Thomas 2
328CiM -98
CarFashion´s stylingpaket till BMW var bland det fulaste jag sett!! M-pkt är den enda styling som är värdig en BMW med stil!!
Crusty
tyckte bilen såg lite USA stylad ut, dock mycket snygga fälgar. Hellre haft den än en helt stylad o icke nerlackad. Men det e ju va jag tycker!

"The Blue BMW"
Personligen är jag inte mycket för stora vingar och spoilers och grejer, blir lite för "plastigt". Hellre då bara en sänkning och en uppsättning feta fälgar, möjligen också lite ljus solfilm.

www.malte-racing.com
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.