|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| För att helt eliminera risken för personangrepp så avstår jag från att besvara inlägget | |
| Jag är ledsen att behöva mitt tillkortakommande i detta sammanhang, men Frapp du är inte klok. | |
Gemini__ |
Finns lite info här ang. borttagning av EDC-systemet; Länk |
|
såg tråden med bilstein sprint är tvungen att dela med mej av mina erfarenheter polarens förra 325-94 hade han 60/40 sänkning med sprint dämpare och M3 17 tumsfälgar den gick som fan i kurvor och dämparna höll länge länge medans andra polaren gjorde likadant fast med gula koni justerbara dom höll i 3 månaders hård körning sen började dom ge upp men till E34 här där ja bor har vi en lite längre höger kurva som e rätt ojämn pga den ligger på sänkmark eller vad det heter original går de att köra runt 100-110 vi pratar om 530V8 93 och en 535 89 vi köpte båda sänkfjädrar jag körde 60/40 och han 60/60 bak var kapade lite vå kunde båda då med origiandämpare köra runt 120-130 jag hade 18 med 235 runt om och han hade 17 med 235 runt om sen köpte ja ett paket med dämpare och fjädrar i klass med FK som kostar runt 4000 och de vart ingen skillnad så polaren en dag testade och köra på som satan och hans bil lyfte och då körde han i runt 140 sen så varf han sur och köpte okapade fjädrar 60/40 och bilstein sprint Shit!!!!! han kunde ta den kurvan i 160 utan problem sen köpte en annan polare 540-95 6vxl och han köpte 60/40 FK sats men polarens 530V8 hängde på 540 trots de, 540in hade bara sjans på raksträckor säger bara att bistein sprint är nått av de bästa som finns att använda som inte är våldsracing klassat kör nu en 325 med m50b25 med sprint på som som setat på bilen o 20 000mil fast då inte hårt körda mil men när ja då tog bilen var dom fortfarande fullt fungerande till ja då började köra som satan och dä märkte ja att de va dags för nya men dom e grymma trotts allt men 20 000mil e bra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.