|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag skrev jag med att det var till bmw nu har jag mailat flera ggr och det verkar inte hända mycket Mvh Patrik |
|
|
testa och ring på deras Skype telefon /Pulare |
|
|
Har du testat kameran och sett ifall bilden rullar kanske lådan var felmärkt? /Pulare |
|
| Nej jag har inte testat än jag var till 5st radio affärer i dag ingen hadde en sådan kontakt jag skall kolla mer i morgon. | |
|
fick mail nu att dom skickat en ny kamera, har du testat kvaliten på kameran den verkar ju välldigt robust. |
|
|
Länk Gå in på denna sida sök på batterikontakter en kontakt som har artnummer 37-328 är stiftet 2,5mm och yttermått på hylsan är 5,5mm /Pulare |
|
|
Jag köpte denna kameran och får med strömkabeln!! Länk //Jocke |
|
|
Varför köpte du inte denna istället Länk Då skulle du få bild även när det är mörkt den du köpt fungerar inte bra i mörker då den saknar Ir LEDS. /Pulare |
|
| Hej igen du pulare har du kollat på kvällen när det är mörkt med kameran. | |
|
Hejsan nu var jag och provade kameran den funkade kanon jag tänkte sätta min kamera vid låscylindern men jag undrar om man kan ta bort cylindern och att använda sig av nyckeln det som var lite synd är att kameran var ca 1,5mm för stor för hålet :-( jag testade även att stänga luckan med kameran i skuffen det verkar funka fin fint med ir. Patrik |
|
|
//Patbon Var och körde en sväng i Tyskland i helgen i ett rejält regnväder och vad hände med den waterproof säkra backkameran jo den tog förmodligen in vatten eller blev det kondens i den för nu är det bara suddigt. Mailade precis Duncans så det ska bli kul att testa om deras 1 års garanti håller vad dom lovar. Hur går det för dig med din kamera har du testat om den håller tätt. /Pulare |
|
|
Nej jag har inte testat men när jag kopplade som du beskrev så rullade bara bilden väntar fortfarande på ntsc kameran jag tänkte kolla med bmw vad dom har för kamera. Mvh Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.