|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag funderar precis på att köpa en Z4 3.0i och har precis hittat ett hyffsat utrustat exemplar som i det närmaste motsvarar mina förväntningar vad gäller utrustningen. Dock är det en sak jag är lite osäker på; denna Z4 är sterlinggrå med grått tygtak. Vad tycker ni om det? Är det snyggt eller ser det ut som en urblekt svart sufflett? Tacksam för alla kommentarer och åsikter, man vill ju inte ångra sig efter köpet... /Peter | |
| Jag föredrar hellre svart tak, men nu när det är en grå lack så ser det faktiskt bra ut. Så om du känner att det är bra pris med bra utrustning tycker jag inte det spelar någon större roll. | |
| Kan det vara svårare att hålla rent (dölja fläckar från regn å så) | |
|
Sterlinggrå med grått tygtak är snyggt. Jag hade inte tvekat. Mvh Maria |
|
|
Jag är mest orolig för att det ska se urblekt och/eller skitigt ut. Blir det med tiden blekta eller smutsiga märken efter vecken i ett svart tygtak? Är det någon som har en bra bild på en sterlinggrå Z4 med grått tak? |
|
|
Jag har beige tygtak på min, och det har inte blivit urblekt. Men jag har fått tre små svarta fläckar på sidan av taket som jag inte får bort hur mycket jag än tvättar. Ljust tygtak är mer känsligare än svart. Mvh Maria |
|
|
Ska också beställa en en Z4 och hade tänkt den grå med grått tyg. Skulle vara väldigt trevligt och se hur det ser ut på bild. Om någon har en bild posta den gärna. Mvh Alf |
|
| Jag har sätt en på bild förut på nätet letade som en galning igår ska ge ett försök idag med... | |
|
Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI: Tack för bilden. Precis som kineto förutspådde så ser den sliten ut. Jäklar vilken tur att jag såg bilden. Svart tyg tak får det bli! Phuuu jag som precis ska lägga beställningen och råkade surfa in hit en sista gång. Mvh Alf |
|
|
Alf_VON_Sil: Lungt, alltid kul när man kan hjälpa/rädda någon:) Håller med om att det ser väldigt skabbigt ut. Dock vet jag inte om det är just den bilen/bilderna som är kass men det känns helt klart som att svart är ett säkert/snyggare alternativ. Hur specen ut på bilen din i övrigt? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Strunta i takfärgen, det ska ju ändå vara nerfällt :) /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Jag har hittat ett par bra bilder som jag kan lägga upp senare i kväll. | |
|
Här en sterlinggrå Z4 med grått tak: [URL=Länk [URL=Länk |
|
|
De där länkarna blev lite felaktiga, dessa fungerar bättre: Länk Länk /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Tackar för hjälpen, Masten! Vad gjorde jag för fel? Går det egentligan att ändra ett felaktigt inlägg? | |
|
Kineto: Dina ursprungslänkar blev kopierade felaktigt på något vänster :) Det går inte att ändra redan postade inlägg, på gott och ont. Tycker det grå taket såg riktigt bra ut på bilen i dina länkar, passar bra tillsammans med sterlingsilver. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Ja dem dära bilderna var ju inte alls tokiga! Nu blir jag riktigt snurrig. Andersson_CSI: Det blev en 2.5si Sterlinggrå med 18" sandfärgad klädsel, sportstolar i skinn, sportratt med knappar, NAVI-PRO, HIFI-PRO. Crome intreiör, IPOD gränssnitt. Advatage paketet och lite smått o gott. Ville helst ha en 3.0si men jag fick så enormt bra rabbatt på just 2.5si så det finns ingen chans att mitt samvete kan leva med extra kostnaden för 3.0si Dock har jag inte kört 2.5si i en z4, men kört den i nya 3-serien. Dock tycker jag den motorn är fruktansvärt tråkig, finns inget vrid överhuvudtaget. Men det får duga för nu. |
|
|
Alf_VON_Sil: Låter som en trevlig bil det. Kommer med all säkerhet bli en trevlig sommar för din del:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Jag hoppas du valde Bi-xenon och inte halogen, För xenon har angeleyes! mmm mumma vill också ha angeleyes!! buhuhuuuuu | |
|
Sådära! Nu var den beställd.. leverans i april. Fantastiska Z4:an xenon var en självklarhet. Leveras under april-maj. Börjar byggas på måndag nu. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.