|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Som uppföljning på denna tråd kan jag nu delge lite onödig info. Tjatade på mitt f-bolag länge angående reperationen, de sa att bilen inte kunde lagas innan de fått polisanmälan inskickad av MIG? Jag tyckte att det var deras sak att göra upp detta med polisen om de nu är intresserade av den. Ringde polisen och sa att jag ville ha en anmälan hemskickad pga detta. De sa samma sak som mig; att det är f-bolagets sak. Struntade i det och fick till slut numret till gubbens bolag som sa att jag kunde köra bilen till verkstad så fort jag ville. (Dom var bra mkt trevligare) Har nyss fått tillbaka bilen från 11 dagars saknad då den stod på verkstad. De har rätat förardörren och bytt ut bakdörren. Dessa två är nu lackade i en mycket ljusare kulör av lagunagrönt samt att den 'nya' dörren har ett antal mindre blucklor i nedkant. Inte nog med detta så fick jag rengöra hela interiören från slipdamm plus att klåparen till lackerare har stänkt primer på förarstolens skinn :'( Har talat med chefen på verkstaden angående kulörfelet samt bucklorna och de kommer nog fixa till felen.. Men man blir ju så jävla trött! Ska man inte kunna få en seriös reperation?? Dom har ju för fan betalt för att fixa biljäveln... Varför inte göra det bra då? Det kommer säkert också bli så att jag måste skicka anmälan från polisen till mitt f-bolag för att få ut stilleståndsersättningen =( Är det något jag inte tycker om är det försäkringsbolag och klåparmeckare! Mvh Anton |
|
| Kan dom inte få färgen att stämma övrerns med resten av bilen så skall du ha en hellack. | |
|
en olycka med personskador: Länk |
|
|
Varför smiter gamla människor ? Och de ska klaga på att ungarna i dag inte får någon uppfostran. Man ska inte kasta pil i kuvös.... Håkan |
|
Paap Reeder |
... såg idag en dylik äldre bilförare i en Felicia som gick ut för omkörning på en omkörningsförbudssträcka - eftersom det var en svacka på den rakan, därav omkörningsförbud! MVH /// Paap R |
|
Omkörningsförbud pga svacka? Ser man dåligt i en svacka?Tycker man brukar se riktigt bra där jag men vid backkrön är det värre.... Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.