|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag som trodde det berodde på min dåliga digitalkamera som jag använde videouttaget från. Vet ej vad detta beror på. Hoppas Olja kan hjälpa till eftersom han verkade ha mer info om backkamera installation. /Pulare |
|
|
Du har varit till stor hjälp idag & jag tror det finns någon lösning nå´n stans Kanske är bilden kodad i det läget ska pröva med annan kamera, höra på Bmw kanske dom vet jag skiver & berättar så småningom Alla tips är itressanta Mvh Schnitzer |
|
|
Toller: Kameran måste ha videosignal typ NTSC, det fungerar inte med PAL. Länk till installation: Länk /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Tackar för det ställde om kameran till NTSC och bilden blev stilla. /Pulare |
|
|
Kan man säga att ni har gjort ett "Hästjobb Grabbar" Åker till Jönköping i morgon & skaffar en kamera med "NTSC" så håll tummarna är ni snälla. Mvh Schnitzer |
|
|
Berätta gärna vad det är för kamera du hittar. Är på jakt efter en som är ca 25-30mm och rund som man kan montera i stötfångaren. /Pulare |
|
|
Ska finkamma kameraaffärerna i morgon så vi får se vad jag hittar. Schnitzer |
|
| Det verkar inte vara helt enkelt att hitta någon NTSC kamera här i Sverige eller Tyskland. Har hittat ett antal i USA funderar på en med ir-dioder så man kan se även i mörker samt 120 graders vidvinkel. Kostar ungefär $50 + frakt. | |
|
Hejsan finns det något sätt att koppla backkameran så att när man lägger i backen så startar kameran och skärmen i av läge automatiskt en liten fundering bara eftersom ni verkar ha koll på det mesta. Mvh Patrik |
|
|
enkelt gör så här Länk |
|
| Vad skall det vara för relä?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.