AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.656

DVD & VIDEO E-39 Touring -02

Sida 2 av 2
pu
528
pulare
520 D F11 2014
Jag som trodde det berodde på min dåliga digitalkamera som jag använde videouttaget från. Vet ej vad detta beror på. Hoppas Olja kan hjälpa till eftersom han verkade ha mer info om backkamera installation.

/Pulare
Visa användare
117
toller
530d touring -02
Du har varit till stor hjälp idag & jag tror det finns någon lösning nå´n stans Kanske är bilden kodad i det läget ska pröva med annan kamera, höra på Bmw kanske dom vet jag skiver & berättar så småningom Alla tips är itressanta
Mvh

Schnitzer
ol
649
olja
Merca med skruvad sexa.
Toller: Kameran måste ha videosignal typ NTSC, det fungerar inte med PAL. Länk till installation: Länk

/Johan

Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi.
pu
528
pulare
520 D F11 2014
Tackar för det ställde om kameran till NTSC och bilden blev stilla.

/Pulare
Visa användare
117
toller
530d touring -02
Kan man säga att ni har gjort ett "Hästjobb Grabbar" Åker till Jönköping i morgon & skaffar en kamera med "NTSC" så håll tummarna är ni snälla.
Mvh

Schnitzer
pu
528
pulare
520 D F11 2014
Berätta gärna vad det är för kamera du hittar. Är på jakt efter en som är ca 25-30mm och rund som man kan montera i stötfångaren.

/Pulare
Visa användare
117
toller
530d touring -02
Ska finkamma kameraaffärerna i morgon så vi får se vad jag hittar.

Schnitzer
pu
528
pulare
520 D F11 2014
Det verkar inte vara helt enkelt att hitta någon NTSC kamera här i Sverige eller Tyskland. Har hittat ett antal i USA funderar på en med ir-dioder så man kan se även i mörker samt 120 graders vidvinkel. Kostar ungefär $50 + frakt.
pa
90
patbon
BMW 530 2001
BMW M5 2002
Hejsan finns det något sätt att koppla backkameran så att när man lägger i backen så startar kameran och skärmen i av läge automatiskt en liten fundering bara eftersom ni verkar ha koll på det mesta.
Mvh
Patrik
pu
528
pulare
520 D F11 2014
enkelt gör så här
Länk
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Vad skall det vara för relä??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.