|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Länk Har lite tveksamheter mot färgen på skinnet vad tycker ni, tror ni man vill spy på den efter ett tag. Den verkar fin i övrigt och har få mil men har stått ett tag kan det bero på skinnet? | |
| Naturligtvis fungerade inte länken det är en 03 safirsvart med 3100mil och minst sagt speciell färg på skinnet, manuell låda om nån ids gå in på sidan och kolla tacksam för kommentarer. | |
|
Jag gillar inte färgen på inredningen, dock är sådant individuellt dom flesta nybils kunder valde denna inredning framför den mildare varianten med 2 färgat grått läder i stället för Zimt läder, som den orangea färgen heter, jag hade letat efter en med ljusgråa/gråa skinnet, ytterfärgen är däremot perfekt, ej Saphir utan Carbon, det var lite svårt att hitta vilken du menade först, jag tror inte det är för färgen på inredningen den blivit stående utan för att det handlar om en manuell bil med bensinmotor = impopulärt i Tyskland. Mvh Stephan |
|
|
tack för synpunkterrna stephan har också lite svårt för inredningen men kan tänka mig att förbise det eftersom den verkar vara i bra skick. Tur att jag absolut ska ha manuell borde tjäna nån krona på det då bilarna verkar stå lite längre. Hade missat att det var carbon det gjorde verkligen inget. |
|
|
Inte denna va, host? Länk Länk Den har gått 46,100mil och kostar 24.900. ;) Här är ännu en specialare Länk 45,200 mil och € 27.500:-. Det råder gott om udda inredningar verkar det som... Men det kanske var en E60 som står på menyn? Driftmeister |
|
|
mattias: jag gillar zimt-inredningen och den du menar verkar även ha utökat läder på dörrhandtag och mittkonsol. Kombinationen med carbonsvartmet och zimt-inredning är inte helt ovanlig för när jag letade 530 förra året hittade jag rätt så många men det var ofta sena 03:or och då låg dessa på 30'+ € vilket var över min budget. ___ //Ulf |
|
|
Alltså pratar ni om denna? Länk Länk Länk Jag har lite svårt för den där kombinationen, men visst det ser lite kul ut så om du gillar den så go for it! Det är en "premium selection" bil dessutomvilket inte är fel. :) Driftmeister |
|
|
PowerMac: Den du länkar till, är ju hur snygg som hellst!!! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Tycker den färgen på lädret är hur snygg som helst till en mörk bil | |
|
Som sagt snyggt och framför allt lite annorlunda utan att bli osmakligt. Den aktuella bilen ser mycket fräsch ut och det ska den ju göra med bara 3000 mil på mätaren. ___ //Ulf |
|
|
Jag får min E61 med Kastanjebrun inredning om någon vecka. Auburn heter den på utrikiska. Tyckte själv att svart var så tråkigt efter 4 bilar i rad med svart skinn. Ljusa funkar inte för mig, då skulle jag behöva rengöra den var vecka för den skulle se så premium som bilen är och det orkar jag inte. Så jag föll för kastanj. Det var svårt att se om det var mer orange i den du kollat in eller om det är motsvarande Kastanj. Håller med om att zimit är lite utstickande utan att bli omsakligt. Den blå var lite mycket av det god för min smak. |
|
|
Den Velvetblåa gillar jag, inklusive inredningen, det är inte för att inredningen är skrikig på den Carbonsvart - Zimt Läder, utan för att jag har lite svårt för just den nyansen, lite högt pris på den Velvetblåa €27500 har jag för mig. Mvh Stephan |
|
|
Den blåa var fin tycker jag med. Lite sportigt, fräckt :) BMW- När du älskar att köra |
|
|
Blåa gillar jag skarpt visserligen Vw "Color Concept" varning men funkar nog bättre i längden. Men som sagt smaken är som baken alltid delad. mvh |
|
|
Powermac: Stämmer bra det är den. Programmer: Du har sett den live förstår jag kul att du gillar den har bara sett den på bild lite långt att fara ner till tyskland om den skulle visa sig vara anskrämlig. Har nämligen tänkt behålla den väldigt länge därför jag letar en med få mil, E39:e tillverkas som sagt inte längre tyvärr. |
|
| Inget fel på färgen,jag gillar inte bara att ratten är i samma färg,slå till:) | |
| Tycker Zimt Läder är helsnyggt. Hade det funnits svensksålda med denna färg hade jag kanske haft en. Nu blev det saffransgult läder istället. | |
| Tack för alla synpunkter ska ta kontakt med dom på måndag. | |
|
Jag börjar gilla den mer och mer, en vanesak kanske. |
|
| Tror det jag också första gången jag såg den gick den bort direkt, men nu har man varit in några 100 gånger och den tar sig. | |
|
Robert J: Färgen på den här inredningen är något ljusare i tonen än kombinationen med Kastanjebrunt och svart som du kommer att få. Har själv Kastanjebrunt i min bil i kombination med Olivin metallic och gillar inredningen skarpt. Hade precis som du tröttnat på svarta inredningar och har lite svårt för de riktigt ljusa. Den här kombinationen är dock riktigt snygg då det svarta bryter helheten på ett bra sätt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.