|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det något man kan göra för att få ett "face lift" på en E30 förutom ögonlock? //Ric Wraaaaooom | |
exup92 |
Kanske "svarta" strålkastare? Ser ganska bra ut... |
|
Jo jag har funderat lite kring det, har lite idér på g så vi får vällan se men man skulle bra gärna vilja ha "angel eyes" om det gick :) //Ric Wraaaaooom |
|
|
Finns tydligen angeleyes till E30 i Usa i alla fall. Letar själv frenetiskt efter det till min. Kolla på denna adressen. Länk |
|
|
Kan inte komma åt den sidan :(. Men det ska finnas alltså??!! Gryyyymt! :) //Ric Wraaaaooom |
|
|
Länk Väldigt seg sida /Kalle |
|
|
Vad menar ni med "svarta" lysen? Går det att lacka en del av insatsen eller något? 16v... Det räcker, kom igen alla med sexor! |
|
|
Okej hittar ju hur man installerar kitet och det står att det är samma kit som till E36:an men med ett ytterligare kit med extra saker som behövs just till E30/E34. Jag kollade in återförsäljaren i USA och hittade bara det vanliga kitet till E36 däremot inte extra kitet. Någon som vet? Finns det någon svensk återförsäljare? //Ric Wraaaaooom |
|
| det stog oxå att det är på gång till e30 men det va inte särskilt billigt!! 395$ | |
|
Ajdå, det lär ju svida i plånboken! Men det måste ju gå att fixa på nått billigare sätt. Låt oss slå vora kloka huven ihop och se vad vi kan komma fram till :). ÄR själv inte så jätteteknisk men jag ska göra mitt bästa =) //Ric Wraaaaooom |
|
|
Fan vad fräckt det där verkar vara. Såg ju inte så jäkla avanserat ut. En diod + det där runda plaströret som såg lite skumt ut i och för sig. Undras hur det kunde vara så j-kla dyrt!? //Andreas |
|
|
Jadu, sånt som säljer och inte finns på så många ställen är ju alltid dyrt. ´"demand" heter det visst på utrikiska :). Tänk om nått mer företag kunde annama idén och fixa billigare sattser här i sverige, de skulle helt klart kunna tjäna kluringar! =) //Ric Wraaaaooom |
|
|
Kan man inte ta ett sånt där böjbart neonrör som finns och trycka in det i lamphuset?? BMW rules! |
|
|
Jo det kan man nog göra, frågan är hur lagligt det blir ;) //Ric Wraaaaooom |
|
|
Man tar bort det vid besikning och hoppas slippa flygande besiktning. Men tror ni att det går?? Då kanske man skulle prova. Helt klart billigt. BMW rules! |
|
|
Jo det borde väll gå bara röret är tillräckligt smalt så. OM du provar får du gärna lämna rapport sedan :) //Ric Wraaaaooom |
|
|
Jag har en polare som håller på mycket med plast, lyktglas etc, kan kolla om han har lust att grejja DE, verkar inte vara speciellt svårt.. |
|
| z det låter skitbra hoppas han lyckas hör av dig när du vet nåt | |
|
Super!!! Jag väntar ivrigt på svar! :) Tonade faktiskt framlyktorna idag en aning, vet att man inte får men höll mig till en svag mörkare ton, lite rökfärgat så att säga och rökfärgade glas finns ju faktiskt. Hoppas inte farbror blå lägger märke till det för det blev helt klart snyggare :) //Ric Wraaaaooom |
|
| jepp, det ska jag göra ! | |
|
Nu är det snart dags! ICQ: 7386329 dalnet: #bmwpower myztx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.