|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Har införskaffat den på BMW för några dagar sen. Tänkte gå över säterna o så i bilen nu när våren börja krypa fram (förhoppningsvis) =) Nån som provat den och vill dela med sig av erfarenheter? // M.v.h. Daniel | |
|
Den fungerar bra, men EuropaMöblers lädervårdskit tycker jag fungerar bättre. Kostar bara 220kr också. /Jesper |
|
|
Oki, men nu har jag redan köpt den så jag kör me den då =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Lederlotion funkar mycket bra, framförallt på nyare BMW's med det mjuka Montanalädret. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle: kan jag ha det på min tro? Eller min räknas som gammal? =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Kanske inte det? // M.v.h. Daniel |
|
|
Det kommer att fungera bra. Dock så tyckte jag att EM's rengöring löste upp smuts bättre. Jag har grått läder, så det syns ganska tydligt när det är smutsigt. /Jesper |
|
|
Oki. Jag har svart läder i min så smutsen syns inte lätt.. e kanske så att dom inte e såå smutsiga.. =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Jag använde nyligen BMW´s lederlotion på mina svarta säten (montanaläder som kalle säger) med ett mycket bra resultat. //Player |
|
|
Hur vet man vilket läder man har? ___ Vagnparken: Länk |
|
|
??? fråga kalle. ;-) //Player |
|
|
Utrustningslistan anger vilken typ av läder du har. Iaf om du beställer listan från den som levererat bilen ny. Jag har två listor på min 323a. Listan från föräsljaren av bilen är dessutom på svenska. Angående lederlotion så ser jag fram emot att få använda det på min inredning (montanaläder) Angivet som Standardleder/Grau (N6TT) på den engelska listan. /Anton |
|
|
STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) kan det oxå vara montanaläder? vad e skillnaden? // M.v.h. Daniel |
|
|
Förtydligande av mitt tidigare inlägg. Den svenska listan anger alltså Montanaläder i specen, inte den engelska listan. /Anton |
|
|
Jag hade montanaläder i min -96a, så du har det garanterat i din -00a. //Player |
|
| Jag hade nappaläder i min 97a ! | |
|
......dvs om du inte beställt nappaläder. Fast fanns det till e36? //Player |
|
|
Ser i serviceboken på en utrustningslista där att jag har Montanaläder i min bil. även kallad N6SW i bmw språk? hehe // M.v.h. Daniel |
|
|
Player: Japps! Jag har använt BMW:s "Lederlotion - reinigt und gepflegt in einem Arbeitsmoment" med mycket bra resultat under flera år. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
skulle inte nån av er som använt denna förklara lite hur ni gick till väga under "arbetet"? Vore jättesnällt =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Nappaläder finns till E36, har det i min M3 -95. Är också intresserad av vad för medel som är bra till detta. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.