|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk jag tycker det e snyggt som fan! //stoffe | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det är väldigt effektfullt förutom loggan innoparts! MVH Patrik |
|
joo det e sant annars skit snyggt! //stoffe |
|
| Jo det va skit snyggt!" finns det til z3 M roadster? | |
|
mAnGe-9 Ja det finns det...kontakta oss för pris vid intresse Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Nejdå, inte bara du jag tycker oxå det är snyggt. Är det mycket stök att byta? /Fredrik |
|
|
Kolla annars ebay i tyskland, verkar finnas till alla bmw´s där till bra priser. /Martin |
|
|
Bara jag som tycker att original är mysigare? (: |
|
|
rätt så snyggt ja, men inte vill man väl att det ska se ut som i en VW? =) // M.v.h. Daniel |
|
|
håller me delonge å spajjjs...har man en vw så är de helt okej.. iofs..går man fullt ut å byter ut alla dioder i knappar å allt så de matchar DÅ är de snyggt..annars ser de mest bara danmobility ut... min åsikt om de hela...sen behöver du inte lyssna på den..de e ju din bil å din smak..gör precis som du själv tycker! mvh crille the sky is the limit! |
|
|
Givetvis måste allt färgmatchas, det tog jag som en självklarhet. =) /Fredrik |
|
|
Mycket snyggt under förutsättning att man tar bort loggan ("Innoparts"? wtf?) och färgmatchar resten av kupén så att det blir blått överallt (lättare sagt än gjort). Wilhelm Svenselius |
|
|
VW Golf/Passat varning över de, tycker inte alls om de! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Den mysigt porrklubbsröda instrumentbelysningen är ju nästan halva nöjet med att köra en BMW i mörker! Blå text på svart bakgrund har ju dessutom mycket sämre kontrast än röd eller grön dito. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Det blåa som visades i länken är ju inte i närheten av VWs blåa. | |
| Håller med,ser ju inte alls ut som den VW använder..den är ju mycket blåare än den på bilden. | |
|
mAnGe-9: Visst finns det till Z s50b32: Länk Personligen så kör jag gärna en BMW med VW belysning men aldrig en BMW med VW prestanda... ;) Z MMM Coupe |
|
|
joo den var ju då mkt snyggare sexigt som fan!!! //stoffe |
|
|
Jag läste nånstans för ett tag sedan att blå belysning sabbar mörkerseendet avsevärt. På båtar skulle det t.ex. vara det närmaste förbjudet med blåa lampor pga detta. Nån mer som hört detta? Kanske legat till sjöss och kan verifiera.. |
|
|
Om man bara slänger in vitamätartavlor i sin e36:a. Hur funkar bakgrundsbelysningen då !? Länk |
|
|
anpo> Hört samma sak, och gillar inte riktigt den blåa belysningen vid mörkerkörning. Bäst ska tydligen Saabs milt gröna vara, vet inte om dom fortfarande håller kvar vid den färgen. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.