AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
8.851

undrar vad ni tycker om min bil

Sida 3 av 4
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
kommer nya bilder vet att den andra e dalig
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
740 är ju en fin bil, men kromfälgar borde i mitt tycke vara olagligt att tillverka;) Inte snyggt! montera dit orghjulen även om de skulle vart 5,5*13" ock köp hjulsidor på Biltema för runt 100 lappen å du har genast en snyggare look!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
du kan fortsätta att köra med dina navkapslar jag e nöjd med mina fälgar:=)
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
Nenad, de va ett jädrans tjat om dina fälgar,jag tror nog att de är bara lite avundsjuk.Länk
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
De va ett skämt nenad! gillar dock ej ina hjul:)

WAN: tjatet kan bero på att han frågar va vi tycker om hans bil och de är hjulen många inte gillar alltså är det de vi säger...

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
jag vet skämtade tillbaka som sagt alla tycker olika däremot gillade jag dina schnitzer fälgar dom e snygga och passar bra in chrome på en 3 serie gillar jag inte men på stora lyxbilar som 7serie s klassen a8an mm sittet dom ok tack för ditt svar
NO HARD FELLINGS:)
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
gött! Du gör dock helt rätt att ha de fälgar du sj tycker e snygga!! ja de schnitzerfälgarna va fina men jag har sålt dem nu och har nu BBS RS II split istället. tack!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
nenad: är bilen snarlik den tyska som du lånade inredningsbilden ifrån så är den (om den är fräsch förstås) tokfin. Jag gillar inte heller fälgarna, jag tycker att det är för vulgo med krom ihop med den design som jag tror dom har (bilderna var ju lite otydliga) + att Alpina 20" finns. Visst Alpinor förekommer ju då och då på e38.or men dom är underbara. Kroma ett par sådana och släng på, OCH dom är inte billiga heller ;-)

Det ska bli kul att se fler bilder.

/Fredrik
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

a_wingard73
Lite off-topic kanske men du bör nog ta bort ägare historiken på din sida, det faller nog för personuppgiftslagen. Snygg bil annars, ska bli kul och se den i Halmstad om jag kommer till träffen!

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
635csi skilnaden mellan min och den pa bilden ar att hans mattor ar beigha och mina morkblaa samt att instegs listen e chrome pa hans och svart pa min.
Bilen ar i ny skick gatt 9000mil. Alpina falgar va mitt andra alternativ men ville ha nagot som inte va sa vanligt bland 7 serier i swe.
bilder kommer sa fort jag lyckas fa over dom fran telefonen till datan
Visa användare
153
Baader Meinhof wagen
325 Xi Touring -06
nenad
Vad menar du med förnedra? Stek fälgarna betyder ta bort dom!
Om du ber om en åsikt på forumet får du vara beredd på att få både positiv och negativ kritik.
Om du nu tycker att dom är snygga är det väl bara att strunta i vad folk tycker, men å andra sidan fattar jag inte varför du då ber om kommentarer på forumet?
Taskigt självförtroende?

e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
varför e alla emot nenad för han har chrome fälgar? ta d lugnt!

hursomhelst så ska d bli kul o se nya bilder på bilen!

o vad är egentligen felet med o låna nån annans bild om man inte har en egen o bilen är exakt likadan? Ok, jag skulle aldrig göra d men jag skulle heller aldrig maila till ägaren i tyskland o länka till nenads profil o larva mig!

iaf, fin bil nenad!
Sånna här trådar skapas ju bara för att trådskaparen vill bli slickad i röven. Patetiskt!
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
tack e34 briliant .

B M W Menningen med inlaget var just chrome falgarna, jag ville hora vad folk tycker om dom eftersom jag vet att det ar ganska ovanligt i swe.
Visst tal jag kritik som du ser sa har dom flesta skrivit nagot negativt men jag gillar mina falgar fortfarande.

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
nenad! HORA inte folket!! ;)

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
jag vet har utländska tangetinställningar på min data hemma :)
Visa användare
153
Baader Meinhof wagen
325 Xi Touring -06
Dåså nenad! Var glad för dina fälgar! Tycker du att dom är schyssta så är dom shcyssta.
Jag åkte Corvette förur och hade American Racinfälgar på den, fick mycket skit från originalfanasterna men det sk*t jag i!

Do´n´t worry, be happy!!!!

ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
american racin hette leverantören av mina dom heter TIS twenty inch strong.
sorry för misförståndet tidigare. Vet att fantater e så gillar inte mycket styling på 7an men ville förändra den lite sa att man syns när man kommer

Bättre bilder e på väg köpte en ny kamera idag ska fota lite imorgån så får ni säga vad ny tycker, ville bara ha era synpunkter själv trivs ja och e nöjd...
:)
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Baader Mainhof Wagen:
American Racing på en äldre Vette är helrätt.
Tidstypiskt och racigt!

/Fredrik
Visa användare
153
Baader Meinhof wagen
325 Xi Touring -06
Tack635!
Det tyckte däremot inte en äldre herre på en Corvette träff, han kom fram till mig och undrade om det var min bil. Sedan sågade han fälgarna. Jag trodde först att han drev med mig, men det gjorde han inte. Dessutom visade det sig att han var medlem i samma klubb och hade en likadan bil som jag.
För att citera Stikkan Andersson: "Folk är inte så dumma som du tror - dom är dummare".
Men...det är bara att garva åt dårarna.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.