|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| ville garna hora vad ni tycker om min bil. Sjalv vill jag byta till en e65 745i vad tycker ni. Bilder finns om ni klickar pa min profil | |
|
glomde skriva att det ar e38an. finns 3 bilder skrivgarna vad ni tycker |
|
Scheckheft |
Hej Jag antar att du har köpt Klaus Röseners Individual, iaf har du tagit hans bild: Länk Isf grattis till en mycket fin bil. Fälgarna är vulgära och fula och passar inte på en E38. Mvh Scheckheft |
|
Bilen är mycket snygg men fälgarna passar inte alls in. Vulgära som föregående talare säger. Keep Your Distance! |
|
|
Håller med bägge föregående........ Snygg E-38'a men vulgära , fula och samtidigt säkert sjukt dyra fälgar..... |
|
| Kan inte annat än instämma - själv hade jag smällt på 21" Alpina på denna bilen istället (från E65)... | |
|
håller med att dom e fula som stryk men dom e fan inte billiga asså:P Vill bara till lägga en sak att den e inte full utrustad... vilket e synd på en så vacker bil! //stoffe |
|
Scheckheft |
Hej nenad740: jag tycker att du omedelbart ska ta bort interiörbilden. Den tillhör den bilen jag länkar till och den bilen ska säljas men är inte till salu än. Allt enligt nuvarande ägaren. Mvh Scheckheft |
|
Så du menar att interiörbilden hör till en annan bil än Nenads? ___ //Ulf |
|
| Programmer - Lika som bär. :) Länk och Länk | |
| Som andra säger, en mkt vacker bil med hemska fälgar. Pimp-varning! | |
Scheckheft |
Hej Programmer: ja, mina upplysningar fick jag direkt av den nuvarande ägaren. Bilen står tillfället hos en handlare men har inte annonserats ut på webben. Tycker nenad kan foto sin egen bil, framför allt med tanke på frågan han ställde: "undrar vad ni tycker om min bil" Det är inte tyskens bil vi ska värdera - eller ;) Mvh Scheckheft |
| Ser schyst ut nenad. Härligt med lite bling även i Sverige. | |
|
Håller även jag med Scheckheft. Fälgarna är, i min mening, hämska. |
|
|
Riktigt lågt att sno interiörbilden från en annan sajt. Fast om din interiör verkligen ser ut så också så är den väldigt snygg. Håller dock med ovanstående, fullständigt vidriga fälgar, måste bort! Wilhelm Svenselius |
|
|
Blingvarning på fälgarna.. |
|
| Dåliga bilder. Lite dagsljus tack... | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Aj Aj Aj! Vicken tabbe att göra! Bilen ser fin ut för övrigt! Ser hellre 20" Alpina eller Hamann på denna! MVH Patrik |
|
min inredning ser exakt likadan ut forutom mattorna som ar blaa, pga att ja inte hade en bild pa inredningen sa tog ja denna ber om ursakt om jag tog nagons bild trodde att bilderna kom fran nagot annat land och visste inte att det fanns en likadan bil i sverige. ber om ursakt ska ta bort dom och forsoka ta kor pa min egen. Angaende falgarna sa e smaken som baken och ja har bara hort possitiva saker om dom tack for inlaggen fortsatt skriv |
|
|
Urrrk! Stek fälgarna och ta bättre bilder!!!! |
|
| nenad - Spelar ingen roll om bilden kommer från utlandet, det är lika olagligt att göra den till sin egen ändå. Bara så du vet. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.