AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
8.847

undrar vad ni tycker om min bil

Sida 2 av 4
Sälj fälgarna så får du kanske råd till en E65 :)

/Olof

Sportsfahrzeug aus München
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
Jo ja vet men hade for stunden inga andra bra bilder pa min inredning sa ja tog den. BER OM URSAKT TILL AGAREN.
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
bader mainhoff eller vad du heter fragade om asikter inte att du ska fornedra folk, STEK falgarna e saker dyrare an hela din bil
Fa
217
Fartglad
BMW M5 2002
Jag vill se dom omtalade fälgarna...hur hittar jag foton på nenads bil? :)
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
dom finns pa min profil
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
bilden e nu borta ska lagga upp nya nar jag tar kort pa min egen sa far ni se varfor jag tog just den bilden
"STEK falgarna e saker dyrare an hela din bil "

Jag bara väntade på detta... Zatzy here we come :D

/Olof

Sportsfahrzeug aus München
Scheckheft
Hej
nenad: ägaren jag hänvisar till finns i Tyskland och inte i Sverige. Och ja, han vet om att du snodde bilden då jag skickat länken till både din profil med bilderna och till denna tråd.
Mitt råd för att få rättvis bedömning av din E38 är att ta bra kort på just DIN bil, både interiört och exteriört. Som det är just nu uratar denna tråd. Det finns dessutom en bra fotoskola här på Autopower som kan hjälpa dig:
Länk

Mvh
Scheckheft
nenad740

På vilket sätt "förnedrade"B.m.w dig för att han skrev sälg fälgarna?
Du bad om åsikter ang din bil och han tyckte tydligen att de var så fula
att du borde sälja dem. Han har väl rätt till en åsikt......?

Du skriver att du bara fått ryggdunkar och positiva tillmälen ang dina
fälgar men den allmäna åsikten på det här bmwforumet tycks ju vara
den motsatta.

Tror f.ö inte att fälgarna är dyrare än varken en 320 -99 eller en 850 -92 som ju tycks vara de bilarna Baader Meinhof Wagon äger.

Eller har du lust att "glänsa" med att berätta vad de omtalade fälgarna kostade kanske.......?

ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
wadstedt. han skrev inte salg han skrev STEK falgar om du inte vet vad det betyder sa kolla upp det innan du skriver nagot. Har ingen tanke med att glansa med minna falgar och priset har det aldrig varit nagot snack om
Har pa forumet stammer det att dom flesta tycker att dom e fula men det har och gora med smaken och tur ar att alla inte har samma smak.
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Säkert jättefina fälgar live nenad!
Medelåldern här på forumet är 30+ specielt på M och 7serie sektionen.
Skulle tro att de flesta här har vuxit från Amerikansk Bling bling och Engelsk styling beträffande BMW.
Tur är väl att smaken är som baken dvs delad!
Är du belåten med dina fälgar och din omgivnings stående ovationer,tycker jag du ska behålla dem på!
Vill du bli lite mer "mogen man" som oss BMW fanatiker här, införskaffas Alpina20".
Då har du garanterat stående ovationer även här!
Du frågade vad vi tyckte om din bil,och här är det ganska frispråkiga medlemmar som lärt sig ta ris och ros.
Men självklart ska kritiken också hållas på "mogen man" nivå.

MVH Patrik
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Jag är 22 år och gillar varken bling eller Alpina 20". Är det nåt fel på mig? :)

Wilhelm Svenselius
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

W2k: Vill du ha lika många svar som Nenad fick ;)

___
//Ulf
nenad

Ovsett så har han väl rätt att tycka vad han vill utan att du ska behöva
bli otrevlig.......?
Kan ju som svar på ditt trevliga inlägg riktat mot mig säga att jag är
öevrtygad om att alla 18-åringar med bak och framvänd keps i rinkeby
säkert bara ÄLSKAR de fälgarna. De flesta över 20 skulle troligtvis
välja andra fälgar hur som helst.

ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
tack m635 det e sant att just 7 serien oftast ags av aldre folk sj'lv e jag bara 23 ar.

Wadstedt79 later dig valja vilka falgar du vill och det e sant vad ska man med schysta falgar nar man borjar bli gubbe och bor i ett trakigt svennsson omrade, sjalv bor jar inte i rinkeby
Tråkigt svensson område......?

Jo man saknar ju "hooden" lite sen man flyttade fr ghettot..........= )

Sen skulle jag ju inte gå så långt som att kalla mig "gubbe" vid
ringa 27 års ålder........

MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Måste hålla med om att fälgarna inte passar in.

Dessutom kan du ju inte mena allvar med att man ska skriva vad man tycker när du tagit suddiga, mörka, helt värdelösa bilder på bilen. Man ser ju knappt att det är en e38.

Så till de omdiskuterade fälgarna.. Jag måste hålla med att de inte alls passar in på bilen, kolla på denna bil istället Länk är inte de fälgarna finare? Mer harmoniska?

Har du tänkt på att folk i din tillvaro kanske inte är riktigt uppriktiga mot dig? Man säger ju inte till sin polare, "du fälgarna du betalde 80 lax för tycker jag är riktigt fula" även fast jag hade sagt det men men.
ne
43
nenad740
e38 bmw 740i-00
MD Alpina falgar e for vanliga ville ha nagot som ingen har, du har ratt bilderna e daliga men ja hade inga andra. Mina polare brukar saga vad dom tycker tur det, Sverge vagrar ge nya saker en chans kolla bara hu man tog emot 3 5 7 serie i sverige nar dom kom alla hatade dom, nu dreglar halva forumet efter dom samma sak nar det galler chrom. tack for ditt svar

wadstedt. vad menade du med rinkeby, sa du pastor att alla blattar skulle gilla dom, Bra da har jag atminstande halva sverige som gillar dom.
Vet inte var du bor men jag trivs har. tack for dina svar.
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Det är ju bra att du vågar sticka ut och göra som du själv vill. Anledningen till att Alpina fälgar är vanliga kanske grundar sig i att dem är fina och passar bra in?

Åk och tvätta bilen, kanske polera & vaxa, knäpp några bra bilder så man kan göra en rättvis bedömning,

Som många har sagt är ju smaken som baken, så länge du är nöjd med din bil är det bra! Vore det min bil hade jag ju bytt fälgar då men det är ju jag det.
Jag gillar verkligen den andra bilden, jättelätt att bedömma bilens utseende!

Keep Your Distance!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.