AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
18.295

rigo bil halmstad?

Sida 2 av 2
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
Ang trovärdighet eller inte uttalar jag mig inte (även om 10 kilo spackel låter som en saga), men mitt förtroende för RIGO är fortfarande obefläckat.

*BAWORAK*
Ni får tro vad ni vill, bilen ifråga var min fars 535i -89 som blev påbackad av en lätt lastbil med aluminiumflak. Blev en ansenlig buckla i höjd med plåtvecket strax under handtaget, dessutom skar den vassa hörnan på flaket upp dörrplåten som en konservburk. Jacket var 1 - 1.5 dm långt. Om de överhuvudtaget tryckte ut bucklan vet jag inte, vi lossade aldrig dörrklädseln och kollade, dörren var tung som bly och klangen när man stängde dörren lät mycket konstigt efteråt, ja någon klang var det egentligen inte tal om. Det återskapade pressvecket i dörren var ojämnt och dörrsidan buktade fortfarande innåt. Ett härligt kvalitets jobb…

Givetvis blev det reklamation på jobbet, det är nu rätt många år sedan och jag kommer inte ihåg alla turer kring detta. Som väl är kanske man skall tillägga.

Men fortsätt för all del att lämna era bilar till Rigo, ser jag deras stämplar i serviceboken på en bil jag är spekulant på kommer jag att vända på klacken direkt. Det kan jag garantera.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
BM
1
BMW x5 4,8is
BMW x5 4,8is e53
BMW x5 3,0d e70
Rigo bilservice är i särklass den bästa BMW repverkstan i Halland.
Han blev tillfrågad tjänsten som verkmästare på benth men tackade nej,
En sak ska ni veta Rigo själv har BMW olja i kroppen. Tyvärr har han gått pension nu, men grabbarna i verkstan tog över.
En annan sak är att verkmästaren på benth praktiserade hos Rigo:)
Allvarligt talat det finns ingen organisation hos benth bil i Halmstad, jag har lämnat in garanti jobb där så jag vet vad jag talar om.
Så till er som ska köpa en ny BMW ,, köp den i Ängelholm eller i Varberg så blir ni väl omhändertagna.

Mvh Martin

M-power
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.