|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jemej: Jo, man kan kopiera skivor direkt i Nero. Men en iso fil som är "mode1" kan man inte bränna till "mode2" i Nero (vad jag hittat iaf). Ej heller går det i cdclone. T: Jo, det e trevligt nu med lite mera vägar på kartan. Ännu bättre blir det förhoppningsvis nästa vecka när jag får min orig 2006-1 skiva :) ///air MSN: air(a)multi.fi |
|
|
Vad kostar en original skiva, typ skandinavien 2006?? Var hittar man kartor på nätet som man själv bränner?? |
|
|
Dom brukar finnas rätt billigt t.ex. här på powerbörsen, eller på blocket. Exempelvis en för 650kr -> Länk |
|
|
Luften: Fick du skivan och fungerar den? Bor också i Finland. Har en M5 med MKII. Mvh.745i |
|
|
745i: Hej, jo jag fick en 2006-1 skiva. Fungerar rätt bra här i Helsingfors. I österbotten fungerar den nöjaktigt. Jag har oxo mk2. Vet inte om det har nån betydelse, men det kan löna sej att uppgrader till senaste programvara i navigatorn ifall du har problem med nån skiva. |
|
|
Någon som bor i Sverige och har en färsk skiva i sin bil som de kan tänka sig att göra en säkerhetskopia på? Maila gärna mig... MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
| Och mig! | |
| Honke, fick du något bättre svar är jag intresserad...... | |
|
Det finns att ladda ner på nätet, om man håller på med sånt.. (Strider detta mot någon regel, så ta bort min inlägg) 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
Tillbaka till frågan! Vad är (mode 1) & (mode 2)? Är det ISO filen som är fel MODE eller är det hur man bränner den? Hur gjorde du (luften) för att få det att fungera.... |
|
| Fick tag på en 2007-1 som jag brände med Nero på högsta hastighet på en billig skiva och det fungerade utmärkt!!! | |
| Hur ser man vilken navigation man har?. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.