|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Kolla in E46 M3-speglar här -> Länk Kopior visserligen, men BETYDLIGT billigare än orig.... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
Vet nån om de där fungerar med minnet samt elinfällbara? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
nix. bara maila dom å fråga. kanske kanske inte =) Don´t drink and drive when you can drive a beemer and fly! |
|
|
fick nya speglarna å bakljusen idag =) Länk Live in your dreams |
|
|
Men djzkoop, det står nåt och hänger på bilen på bild 0042, säg inte att du fick med dig det på köpet, fast med lite avfettning går det nog bort ;P Trevlig helg :) |
|
|
bakljus på plats med hjälp av en hand bara =) före Länk efter Länk Live in your dreams |
|
|
vad menar du wigge? Länk Live in your dreams |
|
|
du menar denna? =) Länk jo ett jäkla dregg... =) fast det är ju iof själva ägaren. haha Live in your dreams |
|
|
haha jaha då ber jag om ursäkt ;P :) |
|
| Facelift ljusen. Blev snyggt! Få se om de blir M3 E46 speglar sen. Ska satsa på fronten och lilla läppen först. 20" fälgar kommer till veckan. =) | |
|
Snyggt med facelift bakljusen.. Var köpte du dom? och var det svårt att montera? är speglarna el-infällbara förresten? |
|
|
Var fick du tag på speglar sen?? Letar själv till min 328 cupe e46 |
|
|
bakljus å speglar kommer från www.stylabilen.se det tog 15min att byta bakljusen med en gipsad arm så det anser jag som lätt =) Live in your dreams |
|
| Nu är det snart bara original gummimattor kvar att fixa. | |
|
nja. har org. velour mattor eller va d heter i tyg =) dom mattor som ligger i nu är från förra ägaren formklippta biltema men dom gör sitt =) Live in your dreams |
|
|
köpt nya 16" till v-däcken =) Länk Live in your dreams |
|
| Biltema!!!! Original gummimattor är nog den billigaste uppfräshning en BMW kan få. | |
|
Har slipat M3 e46 speglarna idag, blir nog lackade imorrn. Köpt nytt framsystem, blev ett JL Audio XR650CSI =) Får 16" fälgarna imorrn Länk -Power and Comfort- |
|
|
nu är speglarna lackade och ska mont i veckan. har påbörjat rackbygge under golvet i bagaget men det är inte färdigt än. skivan ska kläs, klammra kabel, ev mont fläkt och göra en ruta i golvet ovanför steget. så ser det ut nu iaf Länk -Power and Comfort- |
|
|
så ser den ut nu iaf Länk -Power and Comfort- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.