|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Var till heslingborg igår och köpte mig en e46 328 -98 med 9500mil på mätaren. milen hade ja kollat upp via bmw sverige och ägaren gjorde ett m-test då jag hade 52 mil enkel till bilen så det var bara inte att åka å kolla på den. full s-bok och nygjord insp. 2. mkt utr men saknar x-enonljus och multiratt. bild: Länk bild: Länk | |
|
Grattis! Såg fin ut. Multiratten kan du antagligen eftermontera. Och xenon med. |
|
| Lite nyfiken.. vad blev priset? :o) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Grattis och välkommen till Beemer sjukan. En gång BMW alltid BMW MVH Patrik |
| Grattis till nykäpet. Såg fin ut. Multiratt är inte spec dyrt och eftermontera. Och Xenonljus går också och ordna. Har köpt Orginal Xenonljus idag. Fick dom till bättre pris än det kostar och köpa ett xenoneftermonteringskitt. =) Var inge skinn i din bil va? | |
|
Det är halvskinn i bilen. Den går bra och är kanonfin. Jag var ute och inspekterade idag. /Anton |
|
|
Grattis och välkommen i gänget :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Välkommen till forumet djzkoop och grattis till bilen. Jag hade själv en 328 för två år sedan och jag tror knappast att du kommer att bli besviken. Det är en underbar bil !!!! Grattis och välkommen i gänget ! MVH Joachim |
|
|
Ja tack allesammans! "Whelie84" vad gav du för xenonet då? Jag fick bilen för 101kkr. var ute för 119kkr fast sänkt till 109kkr. Här finns massa fler bilder som Anton tagit! Nån som vet pris på multiratt beg? Länk |
|
| djzkoop: Fick dom till kalas price..3500..=) Beror på om du ska ha nån spec ratt? Jag hade nog köpt M-Ratt om jag skulle köpa en. Sätt ut köpes annons på Powerbörsen eller kika om det finns nån. | |
|
kan detta vara nått? Länk Don´t drink and drive when you can drive a beemer and fly! |
|
| Jo..vadå är dina bromsar du har nu dåliga eller? Annars ladda pengarna på multiratt o annat skoj..=) | |
|
Emil: Det bromsar nog som det är idag. Spar pengarna... ;-) /Anton |
|
|
Looking goood! Länk Raymond ----if it ain´t broke don´t try to fix it------- |
|
|
nån som vet vart man handlar m3 e46 speglar till min? Don´t drink and drive when you can drive a beemer and fly! |
|
|
www.stylabilen.se finns det speglar och mycke annat till bra priser. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Rättelse: Stylabilen --> Länk 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
dom har inte dom speglarna ju... Don´t drink and drive when you can drive a beemer and fly! |
|
|
Grattis till köpet och välkommen till familjen :-) Övertygad om att du kommer bli kvar nu när du köpt en! Såg fin ut bilen också, samt ett mkt bra pris. Tycker då jag. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
Gemini__ |
Grattis till nyförvärvet! Ser riktigt fin ut. Ha det! Mvh: Thomas Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
|
har just införskaffat m3 18" kopior från anton. kommer bli nice med ny lack på dom bara =) Don´t drink and drive when you can drive a beemer and fly! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.