AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.571

BMW M5-03

Sida 1 av 2
Lasse Karlsson
Tjena BMW-freaks!!

Länk

Om milen stämmer och skicket är OK, KÖP!!

Men det är klart! här lär det ju ligga en hund begraven!!

HA DET!!
Po
146
Powerkillen
BMW 330d Cab -07
Porsche Cayenne
hehe har redan mailat på den :-).
Svensksåld reggad dec 2002.
Vit är ju dock ingen favorit färg men..är ju bra bris.

Länk
Lasse Karlsson
Tjena Powerkillen!!

Förstår det!! men håll i hatten noga!! och kolla bilen både en och två ggr!!! Motsvarande bil får du skitsvårt att få loss för under 400.000 i Tyskland!! Skruvad?, krockad?, Stulen? Bedrägeriannons? Ja! anledningen till detta pris kan ju vara många! men tilläggas bör(så man inte åker på en massa skit!) att bilen mycket väl kan vara helt OK!! och då är det inte mycket att fundera på! om man går i M-tankar!!

HA DET!!
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Jag skulle köpa den om jag var intresserad. Efter noggrann koll förstås.

M5 E39 i vitt är rejsigt och nästan sinnessjukt snyggt.

Upplands Motor är en stor och etablerad återförsäljare för Volvo (och jag tror att de har Jaguar i Uppsala också). Jag har inte köpt bil där men känner familjen Lindström som äger företaget. Pappa Anders var en gång i tiden VD för Bacho och blev Årets ledare 1985.

Om jag vore de skulle jag inte vilja bli sittande med en svårsåld M5 i "fel" färg. Därav prissättningen.

Don't dream it, drive it
En svensksåld, lågmilad -03:a för 260..? Det måste ju stå fel pris i annonsen. Men det märkliga är att det står samma pris på Bytbil.com: Länk Kanske har rasad motor eller nåt? :|
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Ring och fråga vetja.

Don't dream it, drive it
Vit lack kommer att komma tillbaks,helt rätt färg tycker jag..
Titta bara hur snygg Porsche 997 är i vitt!!
Lasse Karlsson
Ja! vad det gäller färgen, är ju smaken som baken! Skulle personligen aldrig köpa en vit bil! men det är ju jag det!

HA DET!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bilen är såld och gick för 305kkr. Sv såld en ägare och klockren. Byttes in igårkväll och såldes på en gång. Säljaren höll på och dribblade med lite siffror och det blev lite fel i både in bytes och utpris men så är det. Ingen navi men tvåfärgat skinn och lite annat. Synd att man missade en sån skönhet nästan så X3an hade suttit löst då:)
Mvh
Asken
En vit M5 utan navi hade jag itne lagt de pengarna på. Det var itne garani heller?
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Det går alltid att komplettera med Navi om allt annat stämmer, och miltal/pris var det som sagt inget fel på.

// Mvh Andreas

Min 540i6
Länk
helt rätt,,kolla Ebay i tyskland,där brukar man hitta navi ganska enkelt till ett bra pris...om man nu tycker att det behövs i bilen..
Har funderat på det också, men vad jag har sett bland mina medlemmar så är det ett väldigt stort jobb (säg 12 x3 mantimmar) att göra om en icke navi till navi. Samt att bilen itne är orginal sen. Jag hade inte gjort det. Sen var det färgen också...
Navi behövs defintivt för andrahandsvärdet, i synnehet efter sept 00 då 16:9 kom.

Nu kommer ju även 3D navi till den, det kommer bli coolt :)
Lasse Karlsson
Håller med Gustav! ingen Navi + färgen gör att den gått bort för mig! men ändå grattis till den nya ägaren! för en underbar bil är det!!

HA DET!!
Gustav har du ngn bra länk till det där om 3d navi?

Yes:

Länk

Grymt :)
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Det är inte 3d på något vis, det är helt enkelt ett annat perspektiv, precis likadant som på e60´ns navi.

// Mvh Andreas

Min 540i6
Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Det är väl bara en betaversion och vad jag har hört/läst så kommer det att stanna vid detta, dvs BMW planerar inte att släppa 3D till MK4.

___
//Ulf
OK, pespektiv som ger en illusion av 3D :---)
Ser mkt snyggt ut i vilket fall.
Ja det ser ut som i min bil tycker jag ;-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.