|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Men det finns ju en massa olika, men jag var nöjd med priset och orkade inte leta mer :-) Lönade sig bra, förutsatt att jag får grejjorna ordentligt, de hade även ett flertal olika alternativ, typ 5 olika märken av lock och 3 olika rotorer, så utbudet var ju ok... kollade inte andra slitdelar, men jag antar att det är samma skillnad i pris över lag... Jag har i normala fall mekanikerrabatt på reservdelar, men sparade ändå en 500:- på detta sätt. Återkommer med info när jag fått mina delar för vidare utvärdering! |
|
|
Hej Paap... Jag började min e32 bana med ett läckage av kylarvatten utan dess nåde... Jag köpte min 750 defekt, och lurade på lite olika alternativ... demonterade expansionskärlet och hittade en spricka i collektorn som jag tätade, men läckan visade sig komma lika mycket uderifrån kollectorn... Hade varken tid eller lust att slita ut motorn eller på annat sätt försöka koma åt läckan utifrån, så jag kapade helt enkelt ett stort jävla hål på ovansidan, för att på så vis komma åt läckan inifrån röret. Sedan tätade jag det stora attans hålet och är för tillfället väldigt nöjd. Håller tätt och håller tryck! Jag må vara okanventionell, men jag vill köra lite också, inte bara jävlas. Hoppas det klarnade Paap! // Godis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.