|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vi är några BMW-fanatiker som tänkt att åka ner till BMW Club Europa träffen i Norra Frankrike 9/6 - 11/6 och därefter köra hem via Nurburgring. Hittills är vi åtta bilar från Göteborg och ev. två från Stockholm. Mer info om träffen hittar ni på Länk Det vore roligt om så många som möjligt kunde delta. M.V.H Daniel och Martin (Herr Gaspedal) | |
|
härligt, daniel jag ringer dig för mer info Daniel -AUTOKONSULT- |
|
|
Nürburgring har öppet för allmänheten kl. 08:00-16:30 11/6. 9/6: 17:15-19:30 10/6: 17:45-19:30 För er som är sugna på att köra ; ) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Nu tänkte jag att vi ska ha en liten sammanstrålning för att uppdatera oss och kanske bestämma lite till. Ni som är intresserade av den här träffen får gärna höra av er eller bara lägga ett inlägg här. Den 25'e tänkte jag iaf att vi kan ses hemma hos mig och fortsätta planeringen. Ni som inte har fått mitt mail men är intresserade av träffen... HÖR AV ER! /Magnus www.snajdarn.se |
|
|
Denna sommaren åker jag ner till ringen, ev även en sväng till bmw museét. dom som skall med kan ju höra av sig. vet att de finns folk som vill åka med, har ju pratat om detta i 2 år. jag åker, även om jag får göra de själv!!! Daniel Länk |
|
|
Daniel, låt mig få bli din resekompis, dock i egen bil. Museét skall man nog kolla på nätet först. När jag var där höll de till i ett tält med bara en bråkdel av sina klenoder, dyrt och trist. Totaldepp blev de när t-tröjan jag ville ha inte fanns i min storlek. Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Vilka får köra på ringen? |
|
|
Synd att vi får barn dagarna innan, annars hade man kunnat planera en mini semester då! Kör så det rycker ni som åker! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Itouch: Alla med körkort och bil. =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
| Troligtvis åker jag ned till ringen i maj, är lite osäker om jag ska gå scudera kursen eller inte. Hade varit kul att köra ned i karavan med flera andra bmw-förare från sverige. Tiden går fort och egentligen skulle man bara sätta ett datum och sedan åka. | |
|
Abbe backar ur som vanligt. Det är inte lätt att vara gift ;) Själv planerar jag ett besök även denna sommar under julimånad. BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
|
tidigt på längfredagen är vi minst tre bilar som skall ner. är det nån som vill hänga på är de bara att höra av sig Daniel Länk |
|
|
Vi bokar hotell i veckan. Minst 5 personer är vi nu och 3 bilar som 328CIA säger. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Japp på långfredagen bär det av.. ska bli grymt kul! Är bara rädd att det kommer att skapas ett beroende :-) /Magnus |
|
|
NGN som vet när långfredan är.. eller när påsken kommer ?? typ vecka eller datum ???? Vad som händer på Ringen, stannar på Ringen. |
|
|
Hobbe Z4, och vem har sagt att jag är gift?! :-) Blogg:M3Länk |
|
|
Rebel Racer: Den 6'e april (v14) är det som gäller. /Magnus |
|
|
Känner mig nästan manad att hänga på. Familjen hade tänkt åka ned någon gång i sommar men vad säger att man inte kan ta två vändor? =) Men jag tror tyvärr inte att jag hunnit få bilen redo för någon bankörning tills dess, känns som att jag vill se över en hel del saker innan. |
|
|
Alla som vill kan hänga på! Man bokar själv sitt boende, resan blir ju roligare ju fler bilar vi blir. Det är nästan så att man räknar dagarna. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Någon som bokat eller som kan ge tips om boende? Hittar mest fullbokade, för långt bort eller onödigt dyra hotell när jag letar. |
|
|
boende var? gäller det ringen har jag ett par tips till dig. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.