|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Varför kan dem inte låta bmw bilar vara som dem e... Vissa tycker det e jätte fint med massa biltema eller micro saker.. Varför inte bara låta dem va orginal med ett par vita blinckers o ett par schyssta fälgar.. Det räcker väl.. inte massa kromade torkar armar och blåa lysdiod i spolmunstycket.. och framför allt neon ljus under bilen.. snälla din bmw gråter med detta.. överlåt detta till volvo och opel calibra ägare.. eller vad tycker ni.. LENNE | |
|
Folk får göra som dom vill med sina egna bilar. Smaken är ju som baken. Dom flesta brukar växa ifrån den typen av styling för eller senare. -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk (www.e28.se) om du har en E28/E12 |
|
|
Håller med J.Dredd helt! Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
| Orka bry sig, de som vill tokstyla sin bil kommer att göra det oavsett vad andra tycker och de som vill ha sin bil original kommer att ha det, bara att acceptera. | |
| Håller med att man får göra som man vill men det är ruggigt fult, jag skrattar varje gång jag ser nån miss-stylad bil.. Pinsamt är bara förnamnet, urk... | |
|
En orginal E34 eller E32 med aluvinge. Det är det värsta jag vet. Speciellt om dom är rostiga med. Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
| har en E34 535, som f:ö är helt original. helt nöjd med detta, men man gör ju som man vill | |
ErikNilsson |
Medborgare borde inte få göra som de vill med sina bilar. Man borde rentutav sätta ihop ett myndighetsorgan som skulle kontrollera detta så att alla använder enbart originalartiklar på sina fordon. Denna myndighet skulle ha kontrollstationer exempelvis på varje ICA-parkering där kontroller görs. Avviker man så får man lämna över nycklarna till fordonet och cykla hem. Ja på sin originalcykel såklart. /Erik |
|
Hm jag som just lagt en order på en STOR takvinge till 2002tii touringen. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Takvinge tycker jag är ganska snyggt men dock inte stor. Enligt mej är den snyggaste vingen som finns M-sportvingen till E39an. Men som sagt smaken är som baken. Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
|
Ok jag fattar att man får göra som man vill med sin bil men som subidius säger om e39 fina m vinge blir man jävligt och då menar jag riktigt jävla kräk färdig när man ser att vissa bultar fast en alu vinge som e nästan högre än taket på bilen.... borde det inte vara lag på att så gör man inte med en BMW.. eller.. Eller om man monterar på m5 fram spoiler på en e36 320 -94.. LENNE |
|
|
Precis. Här har vi en bild på en bil som får mej att må illa när jag hör vinge, dessutom är den olaglig i sverige eftersom det är vassa kanter :) Länk Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
|
Jag hatar allt va tokstyling heter.. Aluvingar, neon, diskokula mm... folk får göra som de vill men jag tycker de e snyggare om man använder lite diskretare prylar... //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Klart folk får göra vad de vill med sin bil. Men lika klart att man får tycka det är fult eller roligt:) | |
| Killen som köpte min 328 touring satte på sånna där hemska kromade torkarblad. Dessutom hamnade några gigantiska, fula dekaler på rutorna. Lite pinsamt när alla mina vänner inte visste att jag sålt den.... | |
|
Låt folk styla som de vill säger jag .. sen kan vi ju skratta åt dem :) Inte svårt när 99% av alla stylade bilar jag ser (BMW eller ej) ser ut som smaklös skit ihopskruvad av en 16-åring. Wilhelm Svenselius |
|
ErikNilsson |
Vad är syftet med skapandet av denna tråd egentligen? Förutom att spamma forumet med goja alltså? Vad har ni egentligen tänkt er uppnå genom att diskutera en sådan meningslös sak här. Tror ni raggarna läser här och tänker "-Hmm den där Denkan han verkar lite sur så det är nog bäst att jag lägger min aluvinge för 4000:- på vinden så han lugnar ner sig lite.". /Erik |
|
Det som får mig att småle åt denna tråd är att det verkar som vissa här tycker att BMW är för fin för att bli "stylad". Vad är det som säger att BMW skall skonas från denna "tortyr". Folk gör vad de vill med sina bilar oberoende om det är VOLVO, BMW, SAAB eller LADA. Av två onda ting ska man alltid välja det värre! Då får man bonuspoäng! |
|
|
För mig har det ingen betydelse va stylingen sitter på för bil.. En alu vinge på en BMW eller Peugeot har ingen betydelse för jag anser inte det snyggt iaf. En BMW är i mina ögon absolut inte för fin för att stylas. ingen annan bil heller, men det kan väl stylas på ett smakfullt sätt.. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Åque: Jag tycker nog att dom flesta bilar blir lite osmakliga med sk "tokstyling". Vare sig det är en Volvo, Saab, Opel eller BMW. Diskret styling passar bäst på dom flesta bilar. Här har vi ett typexempel på optimal styling, diskret utan överdrifter: Länk /Jesper |
|
|
Jag kan bara prata för mig själv och jag älskade stylig när jag var i 20 års åldern. Hade iofs en Volvo 240 GLT med massor av plast, tokkapade fjädrar(hängde löst så det stod härliga till när man hissade upp bilen..) solfilm runt om m.m m.m. Det tyckte jag var jättesnyggt och coolt då men nu skulle jag skämmas som en hund som kissat på sig på mattes fina handknutna matta... Sedan om det är att man blir lite "beige" och tråkig när man blir äldre det vet jag inte..;) Det är bara en tidsfråga tills man går klädd som morfar och sitter 17 cm från ratten när man kör och har hela grillen full med sådana där märken man får när man varit duktig och inte kolliderat eller gjort något annat dumt i trafiken. Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.