AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
10.877

Autopower är seeegt

Sida 9 av 9
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Åter igen!

MVH Patrik
E24 ///Med prestanda

Länk
alain
samma problem för mig, ändå ,jag har 24MBs
mycket snabb att komma på autopower sida. DÄREFTER! en av det sämsta att pendla mellan innesidor. mycket iriterande. kanske dax att uppgradera serven?
varför gjör dom inte nägonting åt det
dom skulle kunna skriva en rubrik om det och säga vad som är problem med det och inte lämna medlemar utan veta.
dom läser alla rubriker som folk skriver för kunna tag bort det olämpliga, då de måste veta detta!
AUTO POWER, NI GÖR MYCKET FINNT JOBB, MEN NU, FINNS ETT PROBLEM.
GÖR NÅGONTING ÅT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MVH ((Alain))

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
Snälla. Titta bakåt i forumet ang. samma frågor. Detta har inget med egna linans kapacitet att göra, kolla på hur många användare som är inne samtidigt när problemen visar sig (inte Power User utan totalt, uppgifter finns på första sidan).
Problemet beror på för många användare ifh till serverns internetlina som samtidigt ligger på. Enkelt att uppgradera, bara att slanta upp...)
Rörliga banners osv hjälper så klart till lite marginellt men utgör inte grundproblemet. Nu mitt på förmiddagen med litet antal totala användare går det t.ex utmärkt snabbt.

FP
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Vi är medvetna om problemen och har nyligen fattat beslut att uppgradera både linan till servrarna, och uppgradera/byta ut några servrar.

Anledningen till att vi avvaktat är helt enkelt att det kostar stora pengar för våran begränsade ekonomi att kliva upp i prestanda.

Ett bra alternativ kanske vore att starta en insamling igen, som vi gjorde år 2001.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
alain
Tommie
jag tror att alla är mycket nöjd med Autopower. Jag själv tillbringer flera timmar om dag för får hjälp eller hjälpa till om ja kan, och jag tror att alla tänker som jag utan tvekan.
det skulle inte störa mig med en ny insamling för kunna få det bättre.
kan du påmina vad ni gjörde för insamling 2001 efter som jag och många inte var med då?
MVH ((Alain))

Länk
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Lyfter tråden igen.
Nu funkar sajten bra men powerbörsen går det inte att söka på... Lååångsamt rör sig stapeln längst ner på skärmen, sen blir det "eproxy time error"...
Fruktansvärt irriterande! Någon annan som lagt märke till detta?

Danjel
Min bil:
Länk
alain
Jag kolla flera gånger denna vecka och kan säga att jag inte har minsta problem med powerbörsen och problemet jag skrev om precis innan är borta är i stort sätt borta också.
MVH ((Alain))

Länk
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Jag körde vissa rensningar inatt, så det borde funka bättre.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
tackar!

Danjel
Min bil:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.