|
Sida 1 av 9
|
|
|---|---|
|
Är det fler än jag som upplever Autopower som väldigt segt? Spec forumet. Det kan ta en otrolig tid att "ladda" vilket är väldigt retfullt när man ska surfa mellan dom olika forumsdelarna. Nån mer som märker denna "seghet"? Mvh Jojje | |
Njuren |
Gäller endast på söndag kvällar för mig! Folk ligger hemma och surfar lite smått bakfulla,överbelastning! BMW - i nöd och lust? |
| Jojje81: helt klart är det så, ibland är det otroligt segt. | |
| Håller med er ibland så är det ruktigt segt | |
|
Ja! Idag ÄR DET SEEEEGT som sirap! Hoppas det lossnar snart :( Wargen |
|
| Turbolag! :D | |
|
Håller med om att det är segt ibland. Kan Tommie eller någon annan delge oss lite info, Börjar vi blir för många;)? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| För mig är det inte segt kanske Ni har dålig uppkoppling eller kanske rengöring av tangentbord kan vara en lösning | |
|
Starre: Sitter inte på någon superuppkoppling men inte något som heller borde göra autopower så här segt. Vad tangentbordet har med saken att göra förstår jag inte:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
starre: 10/10 uppkoppling måste väl ändå anses som godkänt för att surfa på autopower :) Mvh Jojje |
|
|
har oxå 10/10,och visst är det segt här imellanåt.. hjorten |
|
| Har 6Mbit och det tar ju hur länge som helst att ladda en bild i nåns galleri... | |
|
Har med 10/10. Går segare än vad det gjort förut 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Provade nyss att ladda hem en bild tog knappt en gris blink så var det klart, och jag sitter på ca:8-10Mbit | |
|
Jag gjorde som Starre sa, rengjorde tangentbordet och nu går det myyyycket snabbare! :o) |
|
|
Funkade som vanligt för mig igår, inte alls segt. Keep Your Distance! |
|
|
Jag tycker heller inte att det går speciellt segt. Undantaget när man ska titta på stora bilder i PowerBörsen.. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
På dagarna går det jättebra, men i gårkväll var det väldigt segt. Förmodligen många användare på samtidigt. /Fredrik |
|
| något fel är de? | |
|
vet inte om det är ngt fel.. det kan vara så enkelt att vi har blivt fler som surfar samtidigt på autopower. Det kanske behöves en ugradering av serven? Mvh Jojje |
|
| Det är segt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.