|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
|
Nej nej.. Det går lika seeegt som innan.. Men ibland pinar det på rätt bra.. Mvh Jojje |
|
|
Har aldrig upplevt autopower segt.. Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
Samma här fortfarande segt som en kletig kola?? Funkade rätt bra innan idag men nu är det seeeeegt??? hjorten |
|
| Lite segt idag igen... | |
| Måste också hålla med! Forumet är ovanligt seeeeeeeeeeeeeeeeeeegt just nu. Någonting är fel. | |
| Player - Isåfall är det nog din uppkoppling som knasar, för här rullar det på som det ska. | |
| Jag har en 100Mbit uppkoppling och jag upplever forumet är ganska segt emellanåt. Jag misstänker en uppgradering av webservern behövs ganska så snart. | |
|
Samma här! Oftast på kvällarna blir det segt. Andra sidor funkar som de ska så det handlar ju om lokalt fel. DANNE Min bil: Länk |
|
|
Håller med, tycker också det är segt säskilt kvällstid. /Whalle |
|
Hans Andersson |
Håller med det skulle behövas en uppdatering har 8mbit och forumet känns slött... hea |
|
Betydligt oftare segt nu än för några månader sedan. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Nu kan jag inte hålla mig längre.. Att AP är segt kan inte bero på annat än "don-salvatore87" och hans blogg.. Bilduppladdningen samt alla som råkar klicka på länken till bloggen måste sega ner oerhört... Man måste för övrigt verkligen klia sig i ögonen för att få bort allt intressegrus efter att ha råkat klicka fram den bloggen.. Egentligen inget illa menat, men om du, don-salvatore87, läser detta så kan du väl kanske snåla in på bilderna och länka till dom istället. Jag ställer mig dessutom tveksam till att du har rättighet från skaparna av bilderna att ladda upp bilderna till APs server på det vis som du gör. Men det får du hålla koll på själv, så länge du låter bli mina bilder.. Ladda upp dom på en bildserver på nätet och länka dit i din blogg. Slutgnällt för denna gång /Anton |
|
|
Host, fast det låter som himla avlägset att hela "serverfarmen" ligger och vältrar sig i dyn bara för don-salvatore87:s fabiess för ohemula bildkaskader. Däremot Copyright skyddat material får ni nog trolla bort rätt fort om jag vore i era kläder. ;) Hostes alienigeni me abduxerunt. |
|
|
Det var skrivet med en hel del ironi.. Jag borde nog ha upplyst om detta. Det var väl mer en ventilering mot en väl jobbig blogg.. Jag inser off-topicvärdet i posten och tänker inte opponera mig om den åker i sopen. ;-) /Anton |
|
|
Nu sällar jag mig till skaran som tycker att Autopower går segt! Speciellt kvällstid och helger. Keep Your Distance! |
|
|
AutopowerCrew: Vad är felet för Nu går det segt igen? Hur kan Ni i framtiden säkerställa att det inte upprepas igen är det behov av pengar för att ha en utrustning som är up to date? |
|
|
Gnäller sällan men nu är det faan frusen sirap i sladdarna. Det går sjukt långsamt! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Dessutom har det hakat sig flertal tillfällen sedan igår kväll... Innan sidan laddas upp stannar det ock förblir helt vit. Då är det bara att stänga och försöka igen. Finns det inga experter här som vet vad som händer då? Nu har vi 4 sidor med folk som undrar och ingen svarar... Tommie? DANNE Min bil: Länk |
|
|
vet inte om det är en tillfällig sirapsklump i min kabel, men går det inte väldigt segt nu igen? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
jo... DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.