|
Sida 2 av 9
|
|
|---|---|
|
Inga problem med 100 Mbit fiberlan. Ibland kan riktigt högupplösta bilder ta någon sek extra, annars märker jag ingen skillnad på dagtid och kvällstid/helg. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Sätt er vid en lågsam dator så märks inget. Sitter vid kökshärken just nu och det flyter på lika fint som sirap i minus 20. ;) | |
|
Inga som helst problem hos mig. 8/1 telia adsl. /Anton |
|
| nu funkar de | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Liite segt e de! Men nu fick man plötsligt tid över att hämta en bira från kylen!! ;) MVH Patrik |
|
Ibland kan det vara vääldigt segt även med 100Mbits lina! Men det är bara på vissa tider av dygnet. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| kanske till och med autopower måste sätta in biturbo på servern :) | |
|
Jepp det segt som sirap ibland, har tyckt det länge men ibland är det ju taby att kritisera AP så jag har hållit igen:-) Vad det beror på vete fasen men det är den segaste sidan som jag regelbundet besöker (och det är många). När det blir omkring 200 inne så blir det segt |
|
|
Måste hålla med föregående talare, har tänkt på detta ofta sedan PRO funktionen tillkom. Sitter förvisso bara på en 0.5 mbps lina men tycker mig märka en klar och tydlig skillnad stundtals. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Visst blir det segare med många användare osv. Men även rörliga banners med rytande tigrar osv skall ju laddas in, gör kanske sitt till. FP |
|
|
Det är väl det som förvånar mest att trots sin enkelhet så laddar det tungt, Så mycket rörlig grafik med mera finns ju inte här trots allt. Det känns trist när sidan laddas med närmast "Modemhastighet" trots att man sitter på en snabb uppkoppling. Så många användare är det ju oftast inte inne samtidigt om man kollar "Inne just nu" funktionen. |
|
|
Inte segt med 8mbit iaf. Tycker det funkar hur bra somhelst. |
|
|
Jag kör c:a 12Mb (Telias s.k. 24Mb...) in så linan i sig är ingen flaskhals, och jag måste nog tillstå att det trögar lite från och till särskilt de senaste veckorna. Man ser tydligt att sidorna laddas in stegvis och de sista delarna till vänster på forumsidorna tillsammans med rätt radavstånd på inläggen osv kommer inte på plats förrän bannern (med eller utan rörligt innehåll) till höger har laddats färdigt. Samma sak varje gång man uppdaterar sidan eller släcker ner och öppnar upp igen osv. Så var det inte tidigare, då flashade sidan upp relativt snabbt och jämnt. Nån som noterat skillnad på Firefox vs. Explorer? Har de inte lite olika sätt att ladda in sidor osv över nätet? FP |
|
|
Blev snabbare när jag bytte till Firefox.. Z MMM Coupe |
|
| Segast är det nog när man sitter på X2000 som jag gör nu, fast det är knappast AP:s fel. SJ verka tycka att bredband börjar vid 24B/s. ;) | |
SR |
Måste instämma i att det kan vara segt... ibland riktigt tok-segt... Inte bra, blir stressad ju! Har inte mycket tid över på kvällen å får jag inte min dagliga dos av autopower-forums-läsning innan nattning blir det mardrömmar hela natten lång... :-O Kanske Ni autopower-admin. vet vad/om det är något vajjsing? Snälla; bättre sprutt på forumet!!! //SR ............................. Jag har 3 hjärnceller; två spridda och en i klunga |
|
Det är sällan att jag upplever autopower segt men idag var det segt... MvH Bmw 4-ever |
|
|
Nu måste även jag medge att det går extremt långsamt och då sitter jag på en snabb lina. Autopower: Vad är det som händer? Har Vic-64 gått sönder eller är den en ren överbelastning? |
|
|
Har nog aldrig varit så segt som just nu. Sitter på en 8 Mb. lina. Mackan |
|
Gemini__ |
Jupp, segt är bara förnamnet. Mvh: Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.