|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni snyggast, kan inte bestämma mig!? Finns bilder att jämföra med? Tack på förhand! | |
|
M3 speglar är helt klart snyggast! dom som fanns till E-36 menar jag! MVH Micke |
|
| Men dem här M5 EVO eller vad dem heter, är inte så dumma heller. Någon som har dem på sin bil? | |
| Dom enda backspeglarna som är snygg på E34 är orginalspeglarna (88-92)! :) | |
|
Golddigger nu är du för nostalgisk! dom är inte fina för ett öre ju=) MVH |
|
Gemini__ |
Vilka speglar är det du väljer mellan? Dessa speglar "aerodynamik M-speglar" brukar i folkmun gå under benämningen "M3-speglar" oavsett vilken bil de sitter på. Kan vara skoj att veta att de satt på en M5:a (20 Jahre Motorsport -92) innan M3:an ens fanns att köpa. Länk Mvh: Thomas |
| svenne540: Jo, dom förstörde E34 modellår 1993. Den dagen jag köper en 1993 eller nyare så åker gammalspeglar på! :) | |
Gemini__ |
"M-aerodynamikspeglar" kanske man säger, jaja ingen större skillnad =) Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
Gemini__ |
Länk Bild på de speglar (som jag nämnde i föregående inlägg) som är monterade från fabrik (tillval) på min vagn: Länk Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
| Personligen så tycker jag att M-aerodynamikspeglar enbart hör hemma på 850CSi och M3 E36.. | |
| Håller lite med dig där. Därför är M5 EVO spegeln intressant. Kolla www.hova.com. | |
Gemini__ |
Tycker de är de absolut vackraste speglarna som finns. (Verkar tyvärr som många tycker det med tanke på alla stölder av dem) Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
Gemini__ |
Ok, trodde det var originalprylar vi diskuterade med tanke på rubriken. =) Dessa s.k. "EVO-speglar" passar inte på en M5 E34:a anser jag, men hey alla har vi olika smak. De liknar M5 E39:an speglar en hel del faktiskt. Snyggt på en E39 men inte en E34. Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
| Gemeni__: Där är vi överens iaf :) | |
|
850 CSi var den första officiella modellen med M Technic speglarna "den första är från 2/92", det fanns även ännu tidigare M5: or, med speglarna, än 20 Jahre som tillverkades okt-92, till exempel den Touring med chassinummer BL01000, den andra färdigställda M5 Touringen, BL01001 är den första. Mest okända BMW med M Technic speglarna som standard; 525i Sportlimousine tillverkade 93-94, alla har även, M5 Amaretta klädsel och Svart Micalackering. M Technic speglarna passar alldeles utmärkt på E34, AC Schnitzers sportspegel är mycket lyckad den med, tyvärr ingen nytillverkning(; Mvh Stephan |
|
|
Gemini__ måste få veta vad din färg heter?! Har du färg nr så är det bara positivt?! MVH Micke |
|
| Blir nog "M3", förlåt men båda originalen till E34 är skitfula, särskilt 88-92 modellen...:) Som baken var det ju. | |
| Äh, jag tycker det även är jobbigt när folk förstör sina vackra M3 E30 med M-speglar.. Kan inte någon hålla med mig iaf!? :P | |
|
276 Avusblau heter färgen på Geminis M5-95. Mvh Stephan |
|
|
Ska man ha 3 eller 4 kabel? |
|
Gemini__ |
Japps, där har vi namnet på färgen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.