|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej nån som vet något om denna M3a Länk Enligt säljaren så är den riktigt fin. Men den va i behov av en service och däcken va dåliga. Han hittade inget kvitto på om vanosen va bytt. 109000:- är ju riktigt billigt för en 97 nån som vet nått om den eller bor i närheten o kan kolla in den? | |
|
vart sitter högtalarna ifram om INTe i dörrarna ?? sedan så ser den inte ut att ha så mycket utr. Ingen taklucka lilla datorn mm mm En gång BMW alltid BMW |
|
| Fullutrustad lär den ju inte vara.. | |
|
Den är ju som sagt inte fullutrustad! Jag ställe mig också frågan var är högtalarna i dörren??? För övrigt så ser förarstolen väldigt sliten ut. Leta vidare det finns finare exemplar...... Mvh Björn Länk |
|
Hawar |
Det är en väldig seriös bilhandlare som säljer den, jag skulle våga köpa en bil utan att ha sett den själv av just den handlaren.. |
|
Kollade lite på den bilen i fredags, verkar vara hyfsat fräsch. Dock inte fullutrustad... ///Tobbe |
|
|
5 ägare sen maj 2004... Verkar ju vara en hund begraven om en 3.2 97:a ska gå för 109 papp! Ingen taklucka, ingen dator, inga högtalare i dörrarna (aldrig sett förr) Men visst, om den går som den ska så kan det vara ett klipp! |
|
|
Det är säkert en bra handlare men det finns bättre bilar än den han har til salu. Jag har inte heller sett en M3 E36 utan högtalare i dörrarna. Det är bara och åka o titta och provköra...... Mvh Björn Länk |
|
|
absolut inte fullutrustad. varken stora datorn/ elstolar/ elrutor bak på sidor / inga högtalare i dörrsidor mm.. Den som säljer bilen har troligtvis inte en aning om vad de finns för utrustning till M3. Kanske är dörrsidorna utbytta pga nått märke eller liknande.. bilen kan givetvis va kanon även om de uppgifter i annonsen inte stämmer fullt ut... //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Sitter väl högtalare i kickpanelerna istället, men visst har aldrig sett det på M3 förut. Kanske någon som medvetet inte ville ha en massa utrustning, en budget CSL :P /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Bilen blev såld idag, fan också! Vem köpte den?? |
|
| Hahaha mosse och hans bilaffärer, slår aldrig fel! =) | |
| Flaggan i topp vettu! ;) | |
|
Den skulle jag gärna köpt som råämne för en racebil. Ingen taklucka, få högtalare osv... Keep up the good work! |
|
|
Sen kan man ju fråga sig varför den har sidoblinkers från en 96:a (och äldre) och inte dom smalare som kom i och med modellåret 1997. // Erik |
|
|
Har varit och tittat på denna skapelse: - Vanosen är ej bytt, sitter en rolls nu. Vet inte riktigt hur det ska låta , men tomgången går skumt, vibrerande resonansljud 1200-1400 varv. - Dåligt utrustad. - Huven och höger sidoskärm är omlackad - ruta spräckt - skivorna nästan slut - dags för service - vänster bakskärm ser invalsad ut - verkar som att bilen haft en flygtur och däcket åkt upp i skärmen.. även en bubblig lack där. såklart rost under. - bakluckan har ett märke i lacken samt är snedmonterad - mindre småbucklor vänster fram och på sidan - dock inget man stör sig speciellt på. - förarstolen är sliten. sömmen har släppt något (knappast entusiastägd) - flera skruvhål märken efter monterade mobilhållare och dylikt. - backdäcken är slut - små bubblor list ovan framruta Bilen är skräp enl. mig. |
|
|
Den verkar ju väl använd iaf =) Mvh Björn Länk |
|
| Där missade man inget tydligen, tack för rapport! :) | |
| Som vanligt får man vad man betalar för... | |
| hehe, nu finns den på blocket på nytt med en annan säljare - tyligen någon som köpt den endast för att tjäna en slant.. frågan är ju om det kommer att bli någon vinst för killen.. | |
|
om någon är sugen på att köpa så har ni länken här :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.