AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.982

E92 coupé

Sida 2 av 2
Såldes det inte ganska många coupeer av e36 när det begav sig?! Tycker förhållandet mellan sedan-coupe var mycket jämnare än för tex e46. Just e46 tycker jag är i ett väldigt litet antal 2-dörrars, trots import etc. Med e90s mindre lyckade bakdel och de lovande bilderna på e92, vågar jag förutspå ett förhållande mer likt e36 framöver! Lite tidigt att sia om kanske (riktiga bilder finns ju inte än) men vad tror ni?
Tror inte denna bild har postats i denna tråden, hur som helst så visar det bakpartiet och det liknar faktiskt modifierade bilderna i början av tråden.

Länk

Jag tycker det MYCKET lovande ut!!

/Olof

Sportsfahrzeug aus München
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Det är inte V8, det är en dubbelturbo-bensinare :) 3,0L motor är den basserad på och leverear 306Hk :)

Effekt är inget utan kontroll!
Kim Karlsson, Kalmar
Ac
383
Acous
e21 318i -82
Fasen vad den var läcker på den sista bilden!!!!!!!!!!!!!
Baksätet med mittkonsolen var grymt snyggt!

Keep Your Distance!
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Jag tittade på Olofs länk och bakpartiet på nya 3-serien coupe liknar mkt nya Lexus IS.

Vad tycker ni?
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Lite Audi-stuk på bakljusen... eller är den kanske bara maskerad???

Gissar att det blir samma reaktion som på sedanen... tyckte inte den var speciellt snygg på de första bilderna, men sedan när man såg den "på riktigt" för första gången; oj oj oj...

_____Vraum!_____
Po
146
Powerkillen
BMW 330d Cab -07
Porsche Cayenne
Håller med snatto. tyckte både 3 och 5 serie var fula när dem kom tills man såg dem på "riktig"...ruggigt läckra nu

Länk
Tycker inte bakljusen liknar IS, hely annat stuk på dem (glasen är ju inte "platta" där bla). Sedanens stora svaghet har ju varit baken, det ser ut att ha justerats till coupen, mycket intressant. Har baken fått kritik i Tyskland? Jag vet att 7-serien fick massiv kritik när den kom men har inte hört något om e90.

När jag såg bilder på sedanen första gången kändes det bra och dåligt, man hoppades att vissa delar skulle se bättre ut i verkligheten. Får inte alls samma känsla med coupen, där är man istället positivt överraskad!

Lysande med 2-sitsigt baksäte!
Bilen ser ju såpass färdig ut så det borde komma officiella bilder snart.

Keep Your Distance!
borde väl visas nu på genevesalongen som öppnar den 2mars
Ska vara som överraskning då, för den finns ju inte med i det officiella programmet för BMW.

Keep Your Distance!
Ch
234
ChristofferThell
320i Coupe -92
Fan vad läcker den ser ut.
Baksätet kommer nog bli riktigt läckert det också när man inte har trä inredning där mer.
Borstad alumminum eller kolfiber hade gjort sig mycket bättre.

Vill ha begäret för en e92 med 3L dubbelturbo är stort.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Tror inte denna varit postad: Länk
Den verkar vara helt omaskerad.
När den ser så färdig ut är det inte korkat att INTE visa den på Genevesalongen?! Börjar mer och mer tro att den dyker upp där. Eller kommer det någon mer stor mässa innan sommaren?

Blir det facelift snart på e90 med tanke på att useendet tycks skilja en hel del mot coupeen?
Gissar på att den kommer att visas på Genéve salongen som en överraskning precis som dom gjorde med Z4 coupén på förra salongen.

Keiser:
Det lär inte komma en facelift på E90 snart, det är ju meningen att dom ska vara olika varann E90 och E92.

Keep Your Distance!
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
är det här photoshop eller omaskerade bilder? Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
bmw_patricia:
Dom är retuschade, bilen är egentligen något maskerad, såg det på någon annan motorsida
Baklysena ser ju inte alls ut som dom har gjort på dom äkta spionbilderna.

Keep Your Distance!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.