AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.980

E92 coupé

Sida 1 av 2
[M
242
[MaNgE]
F82 M4 AC Schnitzer ACS4 Sport
F32 Alpina B4 Allrad
E32 730i

Börjar ta form... dags för lite officiella bilder snart?

Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Spännande!
här kommer lite andra bilder..
Länk
Länk
Länk

samt modifierade bidler
Länk
Länk
Länk

den ser ut att behöva riktigt stora fälgar men från sidan var den ju väldigt snygg...hoppas att fronten och baken oxå blir det
wowwe
Den var riktig snygg förutom på ett ställe men den kanske ser annorlunda ut i verkligheten. Över hänget bak är väldigt stoort eller så är dem här bilderna photoshopade
Ser ju lovande ut.

Mvh Johan
det är bara det att fälgarna ser så små ut och kan hålla med wowwe om att överhänget bak e lite för stort
Ac
383
Acous
e21 318i -82
hoppas de gör baklysena som de photoshoppade bilderna, det var riktigt snyggt
Ch
234
ChristofferThell
320i Coupe -92
Tycker bilen har lite små likheter med opels gamla calibra, takformen liksom.
eller är jag rent ut och cyklar.

Snyggt ser det ut att bli iaf :-)
Man kan ju alltid hoppas att dom inte ville avslöja sidolisterna och därför maskerade dom!

Keep Your Distance!
Länk

om det stämmer så är den exakt lika lång som sedanen
här komemr lite mer bilder
Länk
Länk
Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Nu är det inte långt kvar tills vi får se en helt omaskerad.

En till från samma gata Länk
vilket datum ska den presenteras?? svårt o hålla sig vill så gärna veta hur dem kommer att se ut :D
Tycker den ser mycket lovande ut! Undrar som BMW_jerry, ingen som vet när den presenteras officiellt?
Den verkar inte komma till sommaren då borde den ju ha varit med i Genevé. Z4 Coupén kommer ju i juni och premiärvisas nu.
Allt BMW folk som jag pratat med säger att coupén kommer i september. Det vore ju tråkigt om dom har rätt.

Keep Your Distance!
wowwe
Dem verkliga bilderna på den blå ser mycket lovande ut. Jag gillar fronten och speciellt njurarna som är nästan identiska med E60, tack och lov för e90 kidneys är inte himla snygga. Sidolinjen och bakpartiet ger ett mycket dynamiskt intryck men överhänget är för stort där bak lär behövas minst 19 eller 20" på denna bilen.
Säljstart i september är det senaste jag hört. Borde innebära att den visas officiellt GANSKA snart.
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
Geneve! En liten suprise, så att säga
ser grymmt bra ut.. fast stora fälgar är ett måste
[M
242
[MaNgE]
F82 M4 AC Schnitzer ACS4 Sport
F32 Alpina B4 Allrad
E32 730i

4-sitsig dessutom :)

Länk
baksätet var ju väldigt snyggt...jag tycker at det är rätt av bmw att ha en mittkonsol även i maksätet för det är ändå ingen som får plats i mitten...

här kommer lite mer bilder
Länk
Länk

ser ut att bli v8:a :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.