|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Blev du nöjd med behandlingen Mvh Micke/Biotec |
|
|
Måste säga att det var mycket billigt. Jag har provat några olika behandlingar och har just nu AutoGlym Deluxe + invändig impregnering och glasbehandling. Kostade 3800 för mig.... Ni som redan 'avverkat' någon AutoGlym, vad tycker ni om den? Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Hej! Måste säga att jag blev väldigt intresserad av den här produkten. Naturligtvis vill jag polera/behandla mina bilar själv, men har inte hittat någon produkt med nån vidare hållbarhet. Finns det någon annan som kan sälja den här produkten till privatpersoner? Optimalt hade ju varit då om satsen räcker till 2 bilar och en MC, vilket det ser ut att göra. MVH: Steve /S |
|
|
Jag har ialla fall beställt det här från USA nu. Tråkigt att lägga ned ett fruktansvärt jobb på nåt som bara varar 5 tvättar (vax). Hoppas på ok resultat.. /S |
|
|
"Vi har egen import av 5star shine lackonservering, pris 640:- ex. moms. Besök gärna vår butik på Flintyxegatan 9 Mvh Michael jarlhov -Biotec" Intressant, antingen handlar dom via bulvaner för VD:n för Gardgroup/5 Star shine vill inte kännas vid att Biotec skulle vara importörer av 5 star shine, finns bara ett företag i norden som dom hänvisar till och det är Waxdepån i Täby www.waxdepan.se och då under namnet PPS. Om nu inte Biotec köper satserna en o en från deras hemsida men det blir ju direkt oekonomiskt. Man blir lite nyfiken när det heter att man har egen import... |
|
|
Jag vill minnas att det fanns en användare med namn biotec dessutom som postade här. Tragiskt vad som kan ske ibland. Mvh Asken |
|
| Impoer är inte så svårt som ni gubbar tror. Jag har dessutom slutat | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.