AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.827

M5 e34 i min smak.

Sida 1 av 2
Länk
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Nja.....den är vit. Har väldigt svårt för den färgen. Såg fin ut förövrigt

///Micke
M5:an Länk
Ja just därför! vit är ju riktigt snyggt
Grubbe
Mycket snygg.. mycket snygg. :)

Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Tobbelito: Tycker som du en riktigt snygg bil,har sneglat på vita M5:or förr men det verkar inte finnas gott om dom i sverge(rätta mig gärna om jag har fel) men man ser sällan vita e-34 tycker ja

Just real M-power
Fanns en M5-95 i Alpinvitt, för ca 2år sedan, på mobile, den var riktigt snygg, ingen kontrastfärg, 18" M-Parallell, samt breda huv/grillen, en av dom läckraste E34: orna jag sett, denna är tyvärr långt i från så snygg, det är utförandet som gör det för mig, inte färgen.

Mvh Stephan
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Vit är MYCKET snyggt på M5 E34. Den som köper sig en sån kan med att nästan vara själv med det.

Den vita M5 '95 som Stephan735i nämner skulle jag kunna betala väldigt mycket för, med tanke på att det knappt finns några. Jag har ca 300 av totalt de 404 st listorna för M5 '95 (LHD). Vill minnas att jag hittills bara har sett 2 st som har varit vita. Sedan kan man ju undra hur många av de resterande 100 som inte är vita :)

//Schnitzer

M5 -95: Länk
Schnitzer; Har du hittat den utan kontrastfärg? Den hade även M speglar och strålkastarspolning, Den ultimata M5 E34: an, utan att blanda in Individual mer än till att ta bort kontrastfärgen.

Jag har även bild, på en med kontrastfärg, standard speglar, och ingen strålkastarspolning, långt i från lika läcker som den tidigare nämnda, men med borttagning av kontrastfärg, så är det helt okej "nej jag gillar verkligen inte kontrastfärg på E34" Passar bättre på terrängbilar från Japan, eller min Scirocco då med kontrastfärg även på skärmarbreddarna.

Mvh Stephan
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Stephan735i:

Jag har kollat i listorna på de vita som jag har. Ingen av de har något Individual (tyvärr). Kanske finns bland de resterande 100, vem vet.

//Schnitzer

M5 -95: Länk
Den var riktigt snygg i vitt faktiskt.

Tummen upp.
Ja den e riktigt snygg.. Beställer jag någonsin en ny BMW så skall den vara vit.
Det byggdes mig veterligen 3 st vita M5 -95. 2 av dessa har varit 4 sale på mobile de senaste 2 åren. Den utan kontrastlackering som Stephan talar om, 19 100 mil, ca. 9000eur är dock den snyggaste jag någonsin sett :)

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Väldigt, väldigt snyggt med vita E34 i bra skick, helst M5 förstås :-)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Synd att den har vita blinkers bara, men det är ju lättfixat... :)
Visa användare
132
Mr_Beemer
Bmw M535i-85 "Gustav Adolf"
Länk
Den var riktigt snygg!!
Nu verkar den vara borta, har du varit och shoppat Tobbelito?

Mvh,
/Wille
Hehe nej det räcker med 2 sommarbilar för mig :)
Den vita Touringen har varit til salu länge för 60.000.
Det måste väl vara et bevis på at det är svårt at sälja vita bilar.
Verkar konstigt.. Hade jag varit på jakt efter en M5:a idag så hade jag defenitivt åkt o tittat på den.. Kanske är ngt som är fel på den eller så är efterfrågan dålig just nu?!
jimmy/bmw
Lyfter tråden
Länk

den där såg riktigt bra enligt mig
Härlig! Skulle bra kunna tänka mig en sådan brevid E39 istället för 330!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.