|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
tja, bilen brukar stå på min parkering (ingen aning om vem som äger den, stort område häruppe i umeå). Fula baklampor men ser (på håll) fräsch ut. Jag har ju sånt där piffigt CS till datorn så ja skulle kunna köra igenom alla system lite snabbt i bilen och kolla så inga felkoder finns och läsa ut mätarställningen i ljusmodulen, om du kommer upp hit och ska köpa den. mvh Martin |
|
|
jonaz_6: Navin är INTE originalmonterad. Det är ett eftermontage. Ett fult sådant. Garanterat miltal? Genom såkallad "milgaranti" från BMW? Det är inte värt fem öre. Det bevisar egentligen bara att bilen inte är skruvad av de sämsta klåparna. Pärlan: Länk |
|
|
om du har 70 000 att lägga på köp av bil, och den sen kostar 20-30 000 i rep, då har du en bil utan dokumentation som inte är värd mer än du gav, kanske inte ens det, min syrra gav 95 000 för sin för ett år sen, svensksåld med bok, och dom fick 90000 när dom sålde den nu, vad jag vill framhålla är att det kan va bättre att ligga ute med kapital ett eller två år o få igen pengarna man gett än att betala billigt för nått som eventuellt blir dyrt efter ett tag, dessutom så blir den ju svårsåld med tanke på dokumentationen, jag tror inte det är många som köper en bil full med rövarhistorier där det garanteras mil mm, hur i hela världen kan man köra en 97a i botten så den blir svårsåld för 68000? i umeå är det bra omlopp på bmw bilar, den borde varit såld första dagen om den är i det skick ägaren/mamman antyder! bmwlover |
|
|
2 saker jag vill säga: 1, framsätena är MER slitna än vad mina är, och min har rullat lite över 35,000 mil. 2, Hur kör han/hon med mattan som den ligger på förarsidan??? Eller har den lagts så med flit för att dölja ngt? Sedan undrar jag en sak, Navin ser ju snygg ut tycker jag, ett bra ställe att ha den på, men sköts med den EXTREMST fula/otympliga fjärrkontrollen? Eller vad är den till för? Den hade rykt all världens väg om det varit min bil:-) Trevlig helg *BAWORAK* |
|
|
Hrm, min 520 -92 ser fräschare ut invändigt och i motorn. Undrar hur förarsätet ser ut när passagerarsätet är både lite nersuttet och har slitage på yttervalken.. |
|
|
sant som ni säger! ser inte ut som en 14 000-milare! flera andra e39 jag kollat på har också haft sunkig skinninredning. är det sämre kvalitet på skinnet i e39 jämfört med tex e34 för mitt 40 000-mila skinn är fortfarande hyfsat fräscht!? var även och på BMW å hörde mig för. tyvärr var de inte så hjälpsamma hur trevlig jag än försökte vara!:) de förespråkade bara att jag skulle ta in bilen till dem och göra en koll mot ljusmodulen vilket är nåt jag inte litar fullt ut på... hursomhelst så tar jag nog det säkra före det osäkra å skiter i denna, är ju inte enda 528:an här i världen... regnummer om nån är intresserad av att kolla upp eller nåt är iaf XJK 754. |
|
|
Tro mig vi har haft ett antal bilar som kommit från tyskland och runt om där nere som vi handlat med och det behöver inte vara som dem andra säger.. tex vi köpte en 328i sedan -95 för 30 och den hade gått 22 och den va som ny invändigt, sen fick vi en v70 svensk såld som gått 14 och som vi fick riva ut hela inredningen och rengöra och reparera skinnet på båda sidor för den hade bonden haft och kört med.. så man ska inte bara gå efter skicket och utseendet för det kan även det lura dig.. en inredning till en e39 sedan hittar du för 8500 nere i tyskland.. då e den som ny.. hade du köpt den då.. han som har den nu kanske har den i 55 och vill bli av med den snabbt där av det låga priset.. åk o kolla på den kolla så att allt fungerar.. motor, vxl och dem andra el komponenterna.. efter som den e billig har du pengar över till att reparera eller varför inte ett par snygga fälgar.. kanske inte är så dålig som du tror.. LENNE |
|
|
Alltid svårt att ge tips i såna här fall...personligen skulle jag sållat bort den direkt, tycker det är lite för mkt frågetecken, det finns fler e39:or och utan en massa frågetecken. Mitt tips: Glöm den! Bearclaw |
|
|
Tycker det samma...hitta en annan! Varför så många ägare på så kort tid? Varför dölja plåtar? Osäkert milantal mm. Mitt tips är hitta en fin och ev dyrare och pruta hårt :) Finns en 528 här på AP-börsen för 69:- eller 74:- lr nåt med M5 hjul denna tycker jag verkar helt ok. Har även den varit till salu länge så prutläge kanske finns. Lycka till! |
|
|
Här är den igen :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.