|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tänkte beställa fälgar. Frågan är om 8X18 ET40 med 225-40 passar bra på E46 Ci. Någon som vet? Länk |
|
| KristofferZ: 225/40R18 har jag fram så det lär inte vara några problem att ha runt om, det är dessutom original-dimensionen som BMW har fram på M-135. Men du skall egentligen ha 255/35R18 bak om det skall vara "rätt" | |
| Ser man någon skilnaden bak mellan orginal och 225/40R18 som jag tänkt köpa? | |
|
Ja, det är ju rätt logiskt att man ser skillnad på 225 och 255 bredd. Sen hur många som lägger märke till det är ju svårt att sia om.. Inte så många tror jag. |
|
|
Jag kör med precis dom dimensionerna du angav, fungerar klockrent. 225/40/18 ET40 runtom 135m kopior. // |
|
|
Klockrent, nu är beställningen gjord! Lovar redovisa med bilder när de sitter på. |
|
| Jag är också tacksam för bilder eftersom jag tycker att de kopior jag sett är mörkare i lacken vilket iof kan va snyggare ibland men undrar ju om alla kopior är så eller. Tyckte iof när ja var förbi bmw häromdan att en del såg mörkare ut på nya bilar och då borde de inte va kopior. | |
|
v800: Mina Länk är absolut inte mörkare i lacken. Skall försöka parkera brevid ett par original och ta bilder så ni kan jämföra. |
|
|
Mm... ser helt okej ut. Kolla min så fattar du kanske va ja menar. Länk |
|
|
Hej! Så har äntligen mina M-135 hjul oxå kommit på. Nya tygmattor och nytvättad bil, då kom regnet i Helsingborg... Tänkte lägga med en bild på bilen, men lyckades inte. Hur bifogar man länkar?!? Anders |
|
|
Anders.B: Du bara klistrar in HELA adressen till det du vill länka. Så blir det automatiskt en länk Like this Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.