|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Utslängd??? Lite att klargöra and ChristianG:s inlägg Jag hyrde en del av hans verkstad..det stämmer och jag fick utan protester använda mig av hans formar tills plötsligt en dag då formarna var spårlöst borta..Det visade sig att denna CG hade gömt dom i en gammal bil under allt skrot och packat in dom i sopsäckar!! Inte så moget beteende direkt. Hade räckt med att säga att "tyvärr vill jag inte att du använder dig av mina formar mer " Han skickade ett sms istället för att svara när jag försökte nå honom där han tyckte att jag "tagit" hans jobb och "hans" kunder .visste inte att just han hade patent på detta..vilket han såklart inte har...svensk avundsjuka i ett nötskal alltså!! .Så killen slängde inte ut mig utan det var JAG som inte längre ville hyra hans plats efter denna incident. Efter detta har både han och hans ilskna flickvän skickat flertalet mail för att jäklas tillbaka...och verkligen dragit detta till en riktigt dagisnivå. Om formarna jag har nu skulle varit avgjutna från denna killen och varit så dåligt gjorda .. så säger det nog en hel del om hans kvalitet ..inte sant? Dessutom är denna kille inte den enda i hela vårt avlånga land som har dessa formar.. När det gäller kjolarna som jag skickade vid tre olika tillfällen till killen som aldrig blev nöjd...så var det mer han det var fel på än mina formar. Det händer alla ngngång att man får en besvärlig kund som aldrig blir nöjd...killen har säkert dratt en rövare och sålt dom vidare för att tjäna en slant... Nu kommer CG säkert att dra detta till en annan nivå men det får stå för honom..han är inte direkt ärligheten själv om man säger så... /Robban |
|
|
Robban. Jag kan svärta ner dig totalt här eftersom jag sålt detta så många ggr., men tänker inte göra det här. Tror inte läsarna här bryr sig. Mitt rykte i bilbyggarkretsar talar för sig själv. Och jag låter det göra det så får folk tro på det de vill. Jag varken orkar plasta eller hinner speciellt, så vill folk köpa av dig så lycka till, men köper de av mig så kan jag tänka mig att göra någon sats eftersom jag dessutom vet hur man bygger på detta kitet då jag gjort det ett antal ggr under mina bil-år. Angående allt det andra platsar det inte här. Svara istället på mailet jag skickade dig för över en månad sen, men det vågar du väl inte. Du tycks i alla fall få det rykte du förtjänar här och jag råkade läsa just detta forumet här ikväll och kan inte annat än tycka synd om de du fortsätter lura på pengar. Lycka till med ditt svindleri! |
|
|
Ang Flayerns inlägg.. Trodde julen var över ..men tomten finns kvar.. Tror du på fullaste allvar att alla kunder alltid blir nöjda, då vet du absolut ingenting om försäljning och lever inte heller i denna verklighet. Jag besparar mig dina barnsliga kommenterer samt önskar dig en trevlig helg.. |
|
|
Goosen- Visste han om att du gjöt av hans former och sålde dem på samma marknad som han själv då? Hade det varit jag så hade du åkt ut med arslet först! Det handlar alltså inte om patent. Förstår inte vad avundsjuka har med saken att göra. Dessutom verkar det vara du som drar historier hela tiden. Anledningen till att du inte får iväg dina ordrar är väl ganska klara nu va??? Du har inga former att gjuta av längre. Dessutom hade du ju sagt till någon tidigare kund att det var din brorsa som gjuter... Om du ser dina kunder som besvärliga när de klagar på dina bristfälliga produkter kanske du inte bör ha verksamhet över huvud taget. Varför tog du inte tillbaka de kjolarna som enligt honom inte passade då? Och vad gjorde du om på de nya du skickade? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Ang Flayerns inlägg.. Trodde julen var över ..men tomten finns kvar.. Tror du på fullaste allvar att alla kunder alltid blir nöjda, då vet du absolut ingenting om försäljning och lever inte heller i denna verklighet. Jag besparar mig dina barnsliga kommenterer samt önskar dig en trevlig helg.. DAGISNIVÅ? Jag har sålt dessa kit i över 10 år och inte haft en enda onöjd kund. Jo, förresten, en för många år sen, men han förstod inte att det var ett jättejobb att sätta på delarna. Däremot klagade han inte på delarna. Mvh CG |
|
| Tomten har många vänner de flesta av dem levererar hårda paket. | |
|
För det första har jag aldrig påstått att jag gjutit av hans formar och ja han visste såklart att jag sålde dessa..vi jobbade ju i samma verkstad.. Jag fick till och med goda tips som han delade med sig...så jag hade ingen aning om att detta var ett problem eftersom han under ganska långt tid inte sa ngt. Formar har jag såklart annars hade jag inte kunnat leverera i den skala som jag gjort...det hade ju blivit lite svårt eller hur? Märkligt oxå att formarna passade på alla andras bilar som jag sålt och levererat till men inte just till denna killes bil? Jag skickade såklart nya till denna kille utan kostnad som jag dessutom gjorde om ..Då kan man inte göra mer anser jag. menar du Danne att du på fullaste allvar hade gjort om dessa formar gång på gång och fortsatt att skicka och skicka..då hade du ganska snabbt gått med förlust inte sant.. Nu avslutar jag diskussionerna här på denna sidan..dom leder absolut ingen vart...jag lägger hellre min tid på att få iväg de beställningar som ligger efter... Och till er som väntar på leverans. ni kommer självklart att få det ni beställt och ni kan nå mig via min mail som jag angett tidigare.. mvh/Robban |
|
|
Jag lärde dig plasta Robban..inte tipsade jag dig..jag LÄRDE dig! |
|
|
Det märkliga med det här forumet är hur snabbt det tar sig till pajkastningsstadiet, eller som Flayer så smakfullt väljer att uttrycka sig: "Funderat på att fixa formarna så dom passar ditt pucko! Det låter ju som ett moget resonemang Flayer, men det är säkert helt på din nivå! Mvh/Robban |
|
|
Det var en snutta av ironi i det inlägget men sen ska du inte själv snacka som kallar mig tomte. Nä jag har faktiskt hört skit om dig robban/dennis i andra trådar på detta forumet . Har inte tid/lust att leta upp tråden. Jag är själv inte drabbad av något då jag inte köpt något av dig. Men det som förbryllar mig mest är att du menar på att jag inte vet något om hur man gör affärer? Jag har sålt vw delar i 2-3 år tidigare och har kanon bra rykte. Har du lust så kan du kolla med gtiklubben. Skickat vararor med både bussgods/posten här på forumet och låtit folk betala in i förskott på mitt konto. INGEN har blivit missnöjd märk !! Tillskilland från dig. Om det är så många som är missnöjda med din service/prudukt så kanske du skulle ställa dig fråga att det kanske det är mig det är fel på och inte skylla massa saker som tex bilen gick sönder eller bussgods tar 3 veckor att skicka... SKITSNACK..... Så här tror jag att det är. Både du flickvännen går på a-kassa... Flickvännen förlorar sin a-kassa pg.a. att hon inte skött sitt jobbsökande. 8000 kr i månaden är inte mycket att hänga i granen för!! Sen "snor" du din läromästares kunskap och börjar ta ut handpenningar för att klara privat ekonomin när det börjar tjärva.. Är det tacken att han lärde upp dig är det tacken för de som vill lita på människor och lägger ut x-antal tusenlappar. Hur skulle du själv känna om det hände dig.? /Tomten ps Om du nu är så dum att du skickar nya tre ggr så får du skylla dig själv självklart så ska du be han skicka till baka 2 och undersöka din prudukt och komma fram till vad som inte är rätt ds. |
|
|
Börjar likna bilhandlarna som insider sökte upp... hmm, varför skåne för det mesta? Det är lika bra att börja med annan fiffelverksamhet boyz! Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
nej, nu lämnar jag er stackare åt ert öde....så att det inte blir ännu lägre nivå här....och önskar alla som lämnat handpenning lycka till. Mitt svar på frågan om denna killen är seriös, är ett stort och bestämt NEJ. Men av denna forumtråden att döma har ni redan förstått det. Den borde inte kommit upp ens om ni inte trott det var nåt konstigt med honom. Jag har ju mail, och där går det bra att nå mig. Stort LYCKA TILL Mvh CG |
|
|
Ja det är väl bara till att lägga ner disskutionen.. Det viktigaste har kommit ut iallafall.. Att ni ska akta er för denna skojare.. Sätter punkt där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.