AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.418

Någon som vet vem denna annonsör på Powerbörsen är?

Sida 1 av 2
Md
109
Mdsjocke
323i-86
320(325)-85
Tjena. har beställt en m3 bakspoiler här på autopower av en som heter Robban o säljer kompletta m3 kit till e30. har nämligen inte fått den än o börjar bli misstänksam. undrar om ni vet om han e seriös eller bara lurar folk?

//Jocke
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Är asbsolut inte säker och vill inte "sätta dit" någon oskyldig men jag köpte en komplett M3 inredning av en kille som heter/kallas Robban. Den bor i Norrköping och du hittar tex. honom här... Länk

Fick dock ett seriöst intryck av den killen, men som sagt det finns säkert fler "Robban".

Lycka till / Jimmy

Min ögonsten: Länk
Md
109
Mdsjocke
323i-86
320(325)-85
de e inte honom. han heter robert johnson. har sålt m3 kittet länge på autopower. vill inte sätta dit nån än heller, måste bara få tag i honom.

Då är du inte ensam. jag beställde grjjor från honom för ett par månader sedan. Han skulle skicka dagen efter jag beställde. Hände inget. Jag mailade en förfrågan. Fick till svar att hans bil var trasig men lagad nu så då skulle han skicka på en gång. Det var ett tag sen.....
Han verkar inte så poppis här på forumet hos dom som verkligen fått nåt av honom heller. Kass kvalitet etc....
Hör gärna av dig om du fått tag på honom.
Md
109
Mdsjocke
323i-86
320(325)-85
Precis så sa han till mig också. att hans bil hade gått sönder. måste få tag i den där jäklen...:)
Ja, mail verkar han ju inte svara på....
Han hade nån annons här förut, med mobilnummer. TYVÄRR skrev jag inte ner det, och nu är den annonsen försvunnen.
Dock kommer jag ihåg att han hade en bil till salu åxå, och enligt den annonsen fanns han i Barsebäcksområdet. (Vad nu det hjälper)

Han kanske har plastat fast sig själv.....
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Jag har varit hemma hos honom i limhamn i malmö där han bor om det är samma kille. Han säljer m3 replicagrejer i glasfiber som hans bror tillverka. Han har använt namnet robert eller dennis när han har figurerat i forumet. När jag skulle köpa avhonom såg jag hur dålliga kopiorna var och backa direkt. Kjolarna var avkortade på något konstigt sätt. Sen var bakvingen skum som fan fullt med luftbubblor mm.

Länk
Ex
139
Extreme M3
M3 E30 års mod 87
M3 touring
Ja ska med ha tag på denne pöjk,nu har jag lagt över ärendet på vänner i trelleborg som ska lösa detta.Ska ha mina delar eller min handpenning tillbaka!! O de kommer ja få ;)
Ex
139
Extreme M3
M3 E30 års mod 87
M3 touring
Fick ett mail direkt tillbaks med en förklaring när ja förklara läget för han.Hoppas att de går bra nu.
Md
109
Mdsjocke
323i-86
320(325)-85
ok.. ja jag fick tag i honom nu,,, har hans telrnr nu också
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Hur har det gått !`?
Md
109
Mdsjocke
323i-86
320(325)-85
han sa att han skille ta tag i det nu, han hade haft det lite struligt sa han... får väl se om det löser sig
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Hur länge ska ni acceptera dessa dumma bortförklaringar? Åk hem till han allihopa! ...Samtidigt.

DANNE
Min bil:
Länk
Ex
139
Extreme M3
M3 E30 års mod 87
M3 touring
14 dagar kom vi överens om,efter de blir de åtgärder.Jag är inte blyg.
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
14 DAGAR???!!! Varför då? Vad jag förstår har han redan haft en lång tid på sig... Det tar max 5 dagar att skicka paket med bussgods över hela Sverige. Du får nog höra fler ursäkter om 14 dagar tror jag... Tyvärr.

DANNE
Min bil:
Länk
go
65
goosen
523 -97
750 -88
Hej..
Robban här...jag verkar vara ett stort samtalsämne här på forumet. För det första så lurar jag inte folk på pengar,,för det andra har jag haft en bil som har pajat..fixad nu dock. För de tredje så accepterar jag inga hotelsemail eller sånt trams. Har fått ett klagomål på alla mina sålda varor..skickade killen tre nya kjolar som han påstod fortfarande inte passar. Så delar av dåligt kvalitet säljer jag inte. Vill dock åter be om ursäkt för alla dröjsmål och har inga ursäkter..bara fakta..Pga sjukdom i familjen har jag inte hinnit med alla mina mottagna beställningar och jobbar för fullt nu för att komma ifatt. Alla som lagt en beställning kommer att få sina grejer och jag gör mitt bästa för att lösa detta så snabbt som möjligt..

Ps. jag har inte kunnat nås på min mobil eftersom den har lagt av..

/Robban
go
65
goosen
523 -97
750 -88
När det gäller bussgods leveranser kan det variera allt från 1-3 veckor beroende på var man lämnar in det. Så 5 dagar är nog mest önsketänkande tyvärr i varjefall här nere i Skåne..

Mvh/Robban
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
påminner om Streamline SE CAI på z4um forum :D..
Han sålde sina "super bra" cold air intakes men (lurade?) ett par stycken på forumet, som betalt men inte fått sina grejer. Han försvann ett tag och skyllde på sjukdom i familjen, kanske är sant men just den kommentaren börjar bli uttjatig (ungefär som -Hej magistern jo du min hund åt upp min läx bok så jag kunde inte göra läxan till idag). Är man affärsman kan man lösa detta på väldigt enkla sätt...Alltid ska det vara nåt.

Dock så vet jag inget om detta nu snackar jag bara allmänt ;Z

Länk
tjena
Denna killen, Robban, var med i min verkstad, men jag slängde ut honom för några månader sen. Tyvärr var han inte seriös och tog både min idé och gjöt av mina skärmar. Jag har gjort detta paketet i över tio år och har alltså originalpaketet i min verkstad. Är ni intresserade är det bara att slå en signal. Dessutom är det fotot Robban har i sin annons ett foto på min spoiler, och det är ett breddningspaket. Jag har ganska många referenser i hela sverige och tar ingen handpenning utan skickar med fraktfirma mot att man betalar när man hämtar sakerna. Skicka mail med telefonnummer så ringer jag gärna upp. De som har haft ögonen med sig har väl sett mina annonser i tio år i olika tidningar. Jag har aldrig fått klagomål på mina grejor, men så har jag också originalet.
Mvh C.G

Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Intressant! Folk e för roliga...

DANNE
Min bil:
Länk
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
"Har fått ett klagomål på alla mina sålda varor..skickade killen tre nya kjolar som han påstod fortfarande inte passar. Så delar av dåligt kvalitet säljer jag inte."

va?

FUNDERAT PÅ ATT FIXA FORMARNA SÅ DE PASSAR DITT PUCKO !

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.