|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
där jag bor ser man polisen ute typ en gång i månaden, då sittandes o käka burgare,men skulle jag ens tänka tanken att köra för fort så skulle hela sveriges kår stå med en picka.jag körde mc utan hjälm i Thailand det blev hela 40 spänn i böter jonk |
|
| 1999: 90 km/h på en 70-väg i Polen, 23.30 en vacker sommarkväll. Bilen var en SAAB 900 GL-84!!! Tänk, att de kunde gå så fort... Poliserna kunde inte ett smack av vare sig engelska eller tyska, så det blev att ta emot ett antal polska svordomar samt betala 100 zloty kontant på plats. | |
|
1. Värmdöleden 222 1996 i vit 325ci-94. Hade en målad bil efter mig på 90 väg utan att se den..... Körde 140 och körde sedan ifrån dem enligt desas utsago. De var två i bilen och en var aspirant och den ordinarie polisen sa: om vi skriver 120 så får du behålla lappen, skriver du på då? Hade bara ett svar på det: har du en penna! 2. E4 södertäljevägen 1997 i samma bil 22.30 en måndagkäll mitt i sommaren. 112 på 90 väg tagen med laser och stoppad av motorcyckel. Första frågan av polisen, hur känns det här? Undrar vad de förväntar sig för svar? Sedan har jag klarat mig, peppar peppar. |
|
|
142km/h - 70väg höjd med Flemingsbergs polisstation. Civil Chev. TransSport. Väntar på dom :) 5månader kvar tills prövotiden skulle gått ut |
|
| Har åkt en gång då var de 98 på 70 väg så de var nära =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.