|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| graFFe: Nej, då ska bara den bilmodelen smutskastas... :-) | |
|
Jag tycker det luktar lite beslutsångest. Du ligger och åmar dig om natten och önskar du köpt en E90. ;-) |
|
|
bjoerck: Surt sa räven... Har inte dikterat några villkor men det hade varit intressant om någon med en nyare bil än från tidigt 80-tal uttalar sig negativt om E60/E90. Och nu har det hänt, det blev en Mondeo, flåt en Jaguar va? Keep Your Distance! |
|
|
Som sagt så av jag oxå skeptisk till e90 i början. Men med lite m-paket, lite fina fälgar, fin färg på bilen osv osv så blir den faktiskt fin. Jag har alltid tyckt att bakpartiet kanske inte är det bästa men som helhet så tycker jag att bilen är fin. Med m-optiken så tycker jag den får en aggresivare look. Men just med hjulhusen så tycker jag att man måste ha minst 18 tumare till dom, ser för klent ut annars. Coupe versionen väntar jag personligen med att döma, för jag vill se när nya m3an dycker upp. Så man kan slänga på lite m-optik på den. Just m-optiken tycker jag är för j-a snyggt på bmw bilarna. |
|
|
Har sagt det förut och säger det igen, jag gillade inte heller bakdelen i början. Inte ens när kontraktet var påskrivet tyckte jag bakpartiet var lyckat. Och nu efter 11 månader så gillar jag inte baklysena till 100%. Däremot så gillar jag utformningen av exempelvis bakluckan som gör att det från sida och snett bakifrån ser ut som det sitter en spoiler på. Shadowline baklysena hjälpte upp utseendet rejält. Keep Your Distance! |
|
| Clubsport: Den XJR jag hade kan inte ersättas med X-type. Hade valet stått mellan en E90 och x-type så hade jag, utseendet till trots, valt en E90. Teknisk knock-out tror jag det kallas. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.