|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
En helt spontan kommentar, visst är den ful! Såg en idag på lunchen och försökte se det snygga iden men jag fann tyvärr inget. Det enda är väl att det är en Bmw men inte ens det hjälpte... Min svarta: Länk Min blå: Länk | |
| Tyvärr kan jag inte säga att jag håller med dig dem kan vara riktigt fina faktist | |
Helga |
I början så var det inte många som gillade E60 men nu verkar det som vinden vänt. Och samma sak med E90. Tror nog att sådan design man inte gillar spontant det vinner i längden. Oftast så med musik. En låt man direkt tycker om blir lätt uttjatad. Men kan bero på att dom spelar den för ofta. Men denna tröttnar man aldrig på. Länk Grymt snygg!! //Helga |
|
Va! Har dom släppt en ny? ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Jag personligen var i början skeptisk till E65 och i viss mån E60. E65 för att det var så nytt och annorlunda mot BMWs tidigare design. Var även samma sak med E60, men den kändes mer "rätt" från början Nu har både E60 och E65 växt, tycker att E60 är urläcker och E65 helt ok. Nu då till det konstiga, E90 ser gammal ut! Inte något kvar av det moderna och spännande. Personligen tycker jag E90 ser ut som en modell som kommit emellan E36 och E46. :-( Förhoppningsvis kommer även E90 växa i utseende, men det känns än värre när modellen ser äldre ut... :-/ Pärlan: Länk |
|
| Håller helt med om att nya 3-serien är ful! Det enda snygga är väl BMW emblemen ;) | |
|
Jag tycker att den ser bra ut. Gammal? Min E30 ser gammal ut. Framför allt så ser coupen ut att bli en riktig fullträff. /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Det var bättre förr.. mvh |
|
|
Jag har märkt en sak här på forumet, oftast när man sågar en bilmodell så är det nästan alltid folk som kör femton - tjugo år gamla bilar som gnäller värst. Det är ju självklart en smaksak, men man sågar alltid så kraftigt. Är det bara jag som uppfattar det så eller? |
|
|
nja jag vet inte men nya 3-serie touring är helt underbar! Bara längtar att få äga en sådan men det lär dröja några år! MvH Bmw 4-ever |
|
|
>>Klasssse Jag har absolut inte emot nya bilar som är snygga. Men de nya Bmw modellerna 3, 5 och 7:serien gillar jag inte framförallt p.g.a. bakljus/bakdelen och skärmkanterna. Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Ytterligare en kille som inte har råd att köpa en E90 förns det kommit en ny generation... Och då är ju problemet löst. Alltid lika kul när folk med 20 år gamla bilar klagar på moderna bilar! Keep Your Distance! |
|
|
Dessa trådar börjar bli tröttsamma alltid samma gnäll på nya E90. Ett tips är att titta bort när en kommer körandes. Och vad på en E28 är det som gör bakdelen snyggare än på nya bmw? |
|
|
klasssse: Tror du kan ha rätt i det. :-) Varför vet jag inte. Vi kanske är så insnöade i vår kantiga 80-talsdesign. :-) Men faktiskt, E90 är den enda nyare BMW-modell jag egentligen tycker saknar den karisma och utstrålning jag tycker BMW skall ha. Kanske det beror på att den skiljer sig så mycketr från syskonmodellerna. Hoppas designen växer med tiden iaf. Pärlan: Länk |
|
| Jesper Aspegren tittade förbi jobbet idag med sin E90.. Hans bil var riktigt snygg, fina fälgar o allt! Bakljusen e jag dock fortfarande skeptisk mot. Snett framifrån hävdar jag att det är en mycket fin skapelse! | |
| jovisst klasssse, detta mönster har funnits i många trådar... | |
|
Visst är det ett mönster. Men ni måste ändå hålla med om att det är något som ligger bakom. Det brukar ju alltid finnas någon som klagar när det kommer en ny modell. Men tidigare protester har ju varit som en flugskit i kosmos om man jämför hur rmycket det har klagats på Bangle. |
|
|
>>Clubsport Suck! Du har väl ingen aning om min ekonomiska status. Jag har kanske inte samma behov som dig heller att visa det. Sedan att jag aldrig i livet skulle köpa en splitter ny bil är helt sant. Och jag kommer definitivt inte köpa en E90 om 15-20 år. Sedan klagar jag absolut inte på alla nya bilar. Jag skrev bara min personliga synpunkt att E90 är ful. Tro det eller ej men när E46:an kom tyckte jag att den var kalassnygg! Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Bara att inse att de snyggaste Bmwerna heter något mellan E30 och E39.... där E31 och E34 är vackrast! Min åsikt.... Bomba mej inte om att jag inte har råd med de nya =) |
|
| Förstår inte vad som gör E90 så otroligt ful, sen om man inte tycker den är snygg är ju helt efter tycke och smak. Elantra, matiz felicia och liknande bilar når väl inte upp till samma design som E90 vilket det verkar som på många här. | |
|
Tycker att e90 börjar ta sig faktiskt. Dock lite hög prissättning på 330 jämfört med 325an. Jag personligen tycker inte den är så vass i bak, men bilen som helhet kompenserar det, körning, invändigt osv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.