AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
3.205

Köp av 330 i tyskland va tycker ni om denna

Sida 2 av 2
Ge
639
George.K
330ci - 02
Liksom det jag syftade på.

330 har en mycket fin motor, uppenbart va det huvudgrejen i köpet.

MEN. Missionären tröttnar man oxå på efter ett tag... =))
Rolex-varför retar du upp dig på att danieel uppskattade mitt inlägg?

Självklart tycker danieel att det är kul när någon delar hans åsikt.
Ser inte heller att danieel har klagat på er som haft andra åsikter, eller hur?

Ett forum är väl ändå till för, precis som du Rolex nämner, att människor ska kunna delge varandra olika åsikter vilket både du och jag gjort i denna fråga, du tycker bilen är basic, jag tycker den är riktigt bra utrustad, dock ej topputrustad, men att kalla den basic är väl magstarkt med mitt sätt att se det...

Rolex, Det jag menade var att det är roligt att folk tycker som jag att det räcker mm. Jag har inga invändningar mot era åsikter mm. Därför startade jag denna tråd, för att läsa vad ni tycker :). Alltid roligt Att kolla vad alla tycker och tänker :).
Danieel- Hur går det förövrigt, har du kollat upp om historiken verkar stämma?
Thunderswede, Jag har lämmnt över berifet till BMW Segeltorp. Hoppas på svar idag eller senast imon. Jag hoppas den är clean. :)
Nu har jag kollat minst två gånger på annonsen och jag fattar inte vad som är "BASIC" på den bilen. Den har både taklucka, xenon, skinn, nordenpaket, Harman/kardon, PDC, sportratt och aluinredning, ACC, metallic, 17" Alu fälgar, vita blinkers, mm, mm. ???
När multiratt är eftermonterad tycker jag bilen kommer bli kalas utr mässigt.

Jag skulle inte sakna något iaf. Navi lösning med handdator är mer flexibel och för mig en bättre lösning än navi pro. Elstolar skulle jag inte heller sakna då jag knappt använde detta i min coupe och tyckte bara de var en massa onödig vikt. M-paket är givetvis en smaksak, men det går utmärkt att eftermontera till en rimlig kost.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Anledningen till att jag kallade den "basic" berodde mest på att den inte direkt stod ut i mängden... En silvrig 4-dörrars Bmw med 17 tums är ju inte direkt banbrytande enligt mitt sätt att se på saken.

Priset på denna bil är ju mkt bra, men den har funnits ute ganska länge (minst 1 månad) och man kan ju därför undra varför ingen annan köpt den ännu? Det är ju nästan snudd på fyndpris ju!?

///
Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk
Rolex priset är bra men man kan hitta fler bilar i den prisklassen många touring. Jag har kollat länge nu och det är inte många som blivit sålda direkt.

Det är nog dåliga bildagar som sagt. Men jag hoppas jag får lite papper från Bmw imon. Då får man kolla om den känns ärlig eller inte. :)

BMW- När du älskar att köra
Ge
639
George.K
330ci - 02
Som sagt är det motorn du är ute efter och dina specc kommer överens någorlunda med den, då tycker jag du ska slå till.

Ett tips, lacka ned den. Det blir najs =)
Är också otroligt less på utr hysterin, om det blir en 525d för min del ska jag ha m-pkt och inte ett skit till. Då hamnar man under 400" sen är jag less på allt djävla lull lull i bilar jag gillar att köra och inte pilla på en massa skit.

Så danieel jag tycker du gör rätt som satsar på en mindre utr bil.
Den är såld bilen och nartuligtvis inte till mig :(.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Programmer.Du skrev att det var rätt billigt att uppgradera till multiratt.
Räcker det med att köpa en lös multi-ratt,och montera den?
Eller innebär det lite el-jobb också?Tänker på farthållaren.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.