AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.601

Vad kallas era bilar av omgivningen.

Sida 1 av 2
Ch
53
Christeen
523 ia Touring -98
Hejsan,
Vad kallas era BMW av arbetskompisar, släktingar mm. Grannarna i vårt område kallar våran för Hitlersläde och turkracer.
H-tl-rsläde är VW 1300-1303. Och därmed basta, hälsa grannarna det:-)
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Arbetskompisarna kallade mig "Hallicken" när jag körde Bmw :)

mvh
Hl
187
Hloddovic
BMW 320d -02

MB CLK320 -99
MB E270 CDI -00
farsan är inte överförtjust i min 525, så han säger dålig mercedes kopia, och "delar utdömda av mercedes"

//Sången ur sexan är ljuvligare än fågelsång..
Visa användare
65
360
audi a4 qutro 1.8 t
har fått höra namn som pizza racer

bmw forewer
Ov
45
Ove W.
525iA touring -96
Mina vänner vill helst inte synas i "kebabpulkan" även om dom gillar komforten!!!

Rulla fortfort!!!
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
ni behöver byta vänner... seriöst...

___
Vagnparken: Länk
Instämmer med Mugge. Mina vänner ger mig ingen obefogad kritik varken det gäller BMW eller annat. Och gör dom det är det med glimten i ögat, precis som jag gör med dom. :-)

Pärlan: Länk
JA byt kompisar .. nu är det bara så att alla som kör mercedes borde provköra en BMW sen är dom såld.. för ta en merdca av 91-92 årsmodell och en BMW av samma sen ser man ju vilka som rostar mer helt klart mersan..och för att få samma kännsla som i en 92 BMW så måste du tamtusan köpa en 97a av mersan.. så helt klart att BMW är en bättre bil.. sen varför alla kommer med smeknamn är helt klart bara för att dom är avundsjuka

Bimmer
Angående mercedes kan jag bara säga:
Grabbar utan hjärna kör bilar med stjärna!
Alla är avundsjuka i min omgivning.. de kör volvo, audi m.fl...
Och alla är ren utav avundsjuka på min 523 touring.

Det verkar vara en drömbil för dom fast dom har aldrig råd därför det är bara rika direktörer som har råd med såna bilar-.... LOL:))))))))))))

Skönt när vi har våra fiiina bmws för oss själva..
SKA ALDRIG DELA MED MIG
Wa
582
Wallace
325ITM Tåring -06
Turkposche och kokainkälke får man höra. Mig gör det inget, jag är nöjd med min bil oavsett vad andra kallar den.
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Turkarna tycks ha bättre känsla för bilar än många svennar?

Jag finner det helt obegripligt att ungdommar (ta garaget.org t.ex.) polerar upp farsans förra Volvo 740 och sen kallar dom BMW's för Turkporsche och allt annat. Va f*n, den stereon dom oftast stoppar i bilen kostar ju mer än en BMW ibland...

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
em
538
emilsson
i4 M50 -22
Min sambos far kallar min "Leksaksbilen" med glimten i ögat. Ser förvisso ut som det på gården bredvid deras MB ML och Toyota Landcruiser VX. Sen att jag ofta blir inparkerad av en stor hjullastare gör inte saken bättre. :)

I övrigt har jag inte fått några kommentarer.
St
1
Stocksture
540iA -96 (E34)
Den kallas Stor Tysken ....... varför vet jag inte, bara blivit så.
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Instämmer; byt vänner!

Först hade jag en E28, då sa de inte så mycket. Men när jag köpte E32:an var det två stycken som kallade det för blattebil. Mitt svar var "Tur det finns någon i landet med smak i allafall". Sen efter ett-två år så köpte de själv Bmw och den ena har bytat upp sig sedan dess. ;)

Mina vänner här i Hörby tycker mer det är kul att åka och provköra de olika modeller jag haft; och om vi ska åka någonstans så får jag ofta frågan "du kör väl med bmw'n". Positiva vänner anser jag. ;)

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Sp
210
Sparc
330e -22
För min del har jag hört Pizzaracer och Jetta.
De tycker min e30 ser ut som en gammal VW Jetta. Vilken förolämpning.
En fd flickvän kallade även mitt KN luftfilter för lampskärm. *morr* hehe
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Det e bara folk me vett i hjärnan som kör bmw spelar ingen roll om de e turkar, araber, jugoslaver eller svenskar!!!!!

Resten är oftast avundsjuka (svenskar) som kör sosse container eller ngt liknande iaf som ännu inte vågar folja sitt hjärta pga att "vad kommer grannen att tycka om mig " om jag kör bmw....

Helt sjukt tanke sätt enligt min mening!!!!!

*BMW, NICE TO WATCH BUT HARD TO CATCH*

BMW M-POWER
Visa användare
539
idde
320d touring -08
523 Touring -97
Glåp orden har varit många bla Kebabracer, Kamel expressen mm. Men va fan gör det mig? Ingeting, det är je inte de som kalalr min bil för en massa grejer som kör den utan jag som skall köra bilen. MÅste ju ochså säga att jag har nog alldrig varit nöjd så länge med en bil tidigare.

/Ian
Sa
519
Salesman
330e Touring -21
325 E90 -05
2002-71

Porsche 993 -94
Snygg och läcker brukar den kallas!
Påfallande är att den typen av kommentarer från "mannen på gatan" har ökat markant med anskaffandet av E90:n. Det är kul!

Mina turkiska kompisar som förövrigt har jobbat med både pizza och kebab kör en ny Volvo XC70. BMW vill dom inte ha. He, he. ;)

Jag får aldrig höra något negativt om min imolaröda M-sportpaket E39, tvärtom. Fick beröm av brevbäraren häromdagen. ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.