|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Här finns tre bilder samt lite info om bl a 535i: Länk //Chrille |
|
|
Länk Här finns det lite! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Sorry, där fanns inte alls någon info om 535i, men tre bilder iaf! =) |
|
|
Vi kom ganska samtidigt med samma länk till o med ;-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
wowwe |
Som SIM sa så blir det huvudsakligen stötfångaren undre del fram och bak som blir modifierat. Tur man köpte bilen med M-packet då ;) |
| Den faceliften gör varken till eller från... | |
|
Det var den fjesigaste facelift jag nånsin sett. Är det för att kunna höja priset månne. Mato: Blir jobbigt att vara på forumet om det visar sig att du har fel,med tanke på den ödmjuka attityden. |
|
| ser knappt någon skillnad, ännu mindre om man har m-paket.. | |
|
Hej hopp. Måste hålla med mattias h, det var inte mycket till face-lift :) Har lite svårt att förstå alla hårda ord om Bmw:s eventuella lansering av Turbomotorer? Visserligen är jag mer för stor cylindervolym och urkraft men visst finns det bilar med turbo som är trevliga också. Bmw har ju åtminstone en tidigare modell med turbo i original utförande E23 745i. Har en god vän som renoverat upp en sådan modell, vilken pärla och den bilen går som bara hel***e, fastän den har ngr år på nacken. Tror nog att lite mer ödmjukhet är att föredra om man inte sitter på "hard fact" angående Bmw:s Turboversioner...... Vh/Kermit. |
|
|
Nej, det var inte mkt till face-lift. Tycker den ser väldigt mysko ut framifrån. Lite överbett. Hade helst sluppit det där. Nåja, det kunde ju varit ännu värre. Kolla bakljusen på den faceliftade e-klassen till exempel: Länk *ryser* |
|
|
Var inne på bmws hem sida och såg att 545 var borta och erst av 550. |
|
| Har lite släkt som jobbar med BMW De är på "studie besök" i fabriken nån gång om året. De sa till mig att turbo Var på G till Bensinare. | |
|
Griseknoen: Dom där baklysena var gräsliga! Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.