|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Skulle behöva info om denna modell! tex utväxling utrustning skillnader mot m3an mm! tacksam för svar mvh Fredde | |
|
Jag har lite information om just min bil på Länk , du kanske kan få någon hjälp iaf! /M |
|
| Måste säga att den där var riktigt fin! | |
|
Här finns lite info: Länk En riktigt häftig bil är det! Någon som vet hur många coupéer som tillverkats? Enligt sidan var det 23 cabbar men coupé borde det finnas fler av. Undrar hur svårt det kan va och hitta en B8 4,6 coupé i bra skick. Mvh Johan |
|
|
det finns en touring till salu i tysklad:D den går någ fint den=) //stoffe |
|
|
En svenskägd B8 cab: Länk Hur läcker som helst!!! Mvh, /Wille |
|
|
Finns ett par st hos AlpinaCS också! de går bra vill jag lova :) Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
|
Hur står sig egntligen en M3 E46 prestandamässigt mot en B8? // M.v.h. Daniel |
|
|
B8:an blir ca 1 sek efter i intervallen 0-200 km/h Hälsningar Ando Gunnarsson |
|
|
här e kombin 11 av 27 tillverkade Länk //stoffe |
|
| En kompis farsa äger en grön B8 kombi som har gått ca 7000mil. Riktigt läcker och går som ett skott! | |
| Länk | |
|
Trodde faktiskt att B8an skulle vara snabbare än M3an till 200.. men men då vet man =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Finns även 3 sedaner till salu i Tyskland varav en med endast 5300 mil: Länk Mvh Johan |
|
|
den kostar ju hela skortfabriken oxå=( //stoffe |
|
|
Jo, smakar det så kostar det. :) Men jag skulle helst ta en coupé ändå. Fortfarande ingen som vet hur många som tillverkats? Mvh Johan |
|
|
Jiie: Nu har jag inte exakta siffrorna, men jag har för mig lite drygt 230 bilar totalt sett. 27 touring väl? 24 cab? 93 sedan har jag för mig vilket skulle betyda runt 90 coupéer. Den siffra jag tycker mig minnas är runt 70 tillverkade coupéer.. Men sök lite på nätet, informationen brukar finnas, dock vet jag att det har varit lite olika siffror på olika ställen! Mvh Marcus |
|
|
Aaah, 221 tillverkade enligt alpina.de, vilket borde betyda c:a 70 tillverkade coupe. /M |
|
|
Ok, tack! Det verkar ju vara en rimlig siffra med tanke på totalen på 230 st. Mvh Johan |
|
|
221 menar jag förstås. Mvh Johan |
|
|
Cabrio: 23 Touring: 27 Coupé: 78 Sedan: 93 Mvh /Bruno Länk BMW CS 4657 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.