|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Kungen ä en bortskämd barnunge som säkert inte uppskattar bilen som vi skulle göra. Jögga. |
|
|
Lär nog bli ett jälka liv för min komentar där men det bjuder ja på. Jögga. |
|
Buspelle |
Bilar är till för att användas och att köra en CSL på vintern är ungefär lika bra eller dåligt som att köra en vanlig 3-seriebil. För mig är det dessutom obegripligt att först köpa en bil för dyra pengar och sedan inte använda den. |
| Såg en toksänkt imolaröd M3 E46 i morse. Han kom knappt över moddsträngen vid hastighetshindret som denna stad är nerlusad med. Skulle helt ärligt inte vilja byte med honom idag i snökaoset. Frågan är hur han står ut med den kärran som vinterbil. ;) Bilen i sig lär nog tåla det... | |
| snacka om jantelags sverige, låt folk köra vilken bil dom vill även när det är snö o slask..... | |
| Hur såg CSL:en ut med vintersulor? Vilka fälgar hade han på? | |
|
Han hade original 19" på såvitt jag kunde se. Då bilen inte var stillastående så kunde jag inte se exakt vilka däck så var på. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Han var nog bara på väg till sin dealer för att kolla inbytespris på "krockvraket" som han skall dumpa och glömma. ;) | |
|
Ja, det är kanske mer värd nu när det är "kungligt knådad"... Nicke |
|
| Han är ju ett ända stort stolpskott hela han!! | |
|
Själv är jag republikan. Det hindrar dock inte att jag tycker att om kungen har en M3 CSL och vill köra den på vintern får han gärna göra det för mig. Helt upp till honom! |
|
|
andreas_lofgren: Han körde säker med sommardäck också ! Det sticker väl ännu mer :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.