|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har hittat 2 riktigt snygga fälgar men ja kan inte bestämma mig för vilka ja ska köpa. Fälg1: Länk Fälg2: Länk Fälg1 blir ca 3000 billigare. Vilken skulle ni valt? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk | |
| Jag skulle nog köpt nr 2, =) eller hmm nja ettan var också snygga nää tvån blir det :P | |
|
Nr.2. Den ser mer påkostad ut men är nr.1 3000 billigare så varför inte. Ser lite konstigt ut med skruvarnas placering i grupper på nr.2 Keep Your Distance! |
|
| fälg 1 helt klart. | |
|
vilken dimmition har du tänkt ? 19x8.5 ? :D |
|
|
Vet inte, blir de fälg1 så blir de 18" lr 19", blir de fälg2 så blir de 18". De enda ja har lite emot fälg 2 är att den är svart/silver lackad och ja gillar ljusare fälgar, men tycker designen på 2an e fetare. Klarar inte bestämma vilka de blir... Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
| 1 skulle jag ha valt....hellst i 19" | |
| Håller med dig om att nr.2 är lite för mörka. I synnerhet med tanke på att din precious är mörk. Då blir liksom helheten bara en mörk fläck, typ. Kör på nr.1 -blir mitt råd. | |
modano |
vem vill du ska bestämma vad du ska ha för fälgar ? Mitt råd: köp kvalité! |
| Jag ska bestämma, det blir konig prophets fälgar leds and gents..grattis edge :P | |
|
Ja tänker självklart bestämma själv vilka fälgar ja åker på, men ville bara ha en uppfattning av vad ni tycker om dessa fälgar... Har aldrig sett fälg2 på ngn bil så ja vet inte hur de skulle se ut på min, men det skulle nog se lite för mörkt ut... Så de blir nog fälg1. |
|
|
Tycker fälg nr2 passar som vinterfälg den är ju ljusår ifrån nr1. Mvh Danne |
|
|
#1! //Ticco www.ticco.com |
|
| NR 1 HELT KLART VAD FUNDERAR DU ÖVER PASSAR PERFEKT TILL3 SERIEN MEN DET ÄR BARA VAD JAG TYCKER GOOD LUCK | |
|
Helt klart nr:1 /Whalle. |
|
gretzky |
Om det verkligen e fälgen på bild som du får billigare än bild 2 så gör du ett jävla klipp!! Bilden föreställer en Breytonfälg och dom e svindyra! Så det är förmodligen en replica av den som du får för det priset. Här e orginalet.Länk Men jag håller nog på den ändå. 2:an tröttnar du nog fortare på. dieseldoris |
|
Fälg ett är Breyton magic racing kopia och fälg2 är rondell design 27. Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
Fälg 1 är helt klart vinnaren! Den andra såg (ursäkta uttrycket) inte alls snygg ut!!! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Lätt fälg 1. Vart finns den och köpa och vad kostar den i 19"? | |
| #1 så klart!!! varifrån har du tänkt köpa den? | |
|
19" #1 Helt klart! Då blir det fett. Beemer, a way of life. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.