AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
3.709

Speca ny X3:a

Sida 2 av 2
Man kan ju inte vänta på att det skall komma nya modeller ,
Jag var och tittade på min nya ( får den levererad på fredag) . 19 tums hjulen var riktigt snygga och M-Sport ratten gjorde att hela bilen kändes stabilare. .
När det gäller sensatec så går det bara att få beige med beige inredning. Den demon vi körde innan vi bestämde oss hade den kombinationen , den är inte barnvänlig . Jag skulle vägra att köra barnen hem från dagis i den.

Je
36
Jeppe på berget
740 D F01 2010
X3 3,0 D -06
328 AC Schnitzer cab -96
Hej CF!
Jag har m paketet och och de andra paketen så på min gick det bra att kombinera. Är dock osäker på om det har att göra med de olika motorerna.
klart du ska ha skinn...det är mycket snyggare, lyxigare och skönare än det andra
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Navigation tycker jag är ett måste. Om inte annat för andrahandsvärdet..

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
Jeppe, det fungerar att blanda paket, dock inte på "bygg din bmw" på siten. Om man tar alla paket blir priset dessutom rabatterat eftersom flera av paketen innehåller samma grejjor.
Hosse, naven känns inte prisvärd, 30 kakor för nått som jag köper från Garmin för 5. Jag skippar den. Den dagen jag säljer bilen kommer naven att vara helt "out of date" och jag har svårt att se att någon betalar upp mer än ca 10.000 för den. Jag har en Garmin Nuvi 300 idag, klockren apparat som dessutom går att uppdatera själv.
Jerry, skinn blir det nog, det bruna är så jäkla snyggt tycker jag, framförallt med de svarta kontrastfärgerna.
Enda problemet jag har nu är att den är så hårt specad så jag skulle kunna börja fundera på en snik 3.0d för "nästan" samma pengar......svårt
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
JAg hade avrått från större hjul än original och ej sportfjädring den är studsig nog som det är:)
Asken
Asken, intressant kommentar, jag funderar ju på 19" i kombination med M-paketet, det låter på dig som det blir en ganska jobbig kombination. Frågan är om 18" gör någon skillnad mot 19"?

CF
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
CFH; Ja, det sant. I Norge kostar den bilen 600.000 ++ så då utgör navin försvinnande lite av totalen:-) Sport + 19" håller jag på oavsett. Sportpaketet har massa smaskens som man inte får annars och 19 gör sig bra på den bilen! Hårt, men det är ju en BMW som ska gå på asfalt:-)

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
Hej CHF

Jag har hämtat min X3 nu och måste hålla Asken om att sportfjädringen är väl hård jag kör på 17" vinterhjul dubbfria. Jag har inte kört den på 19" sommar hjulen . Det går att välja bort sporfjädring i M-Sportpaketet , men välj 19" det gör hela bilen . Väntar på våren .
När det gäller navigator , varför inte en TomTom eller Garmin Nuvie som man kan ta med då man hyr eller byter bil?
Ett tips är att bygga bilen på www.bmw.de där är alla paket med .
Välj X3 ( Så snygg med M-sport )framför X5 snik om du inte väntar på den nya X5.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.